پیدائش کا سرٹیفکیٹ فروخت کیا گیا ، جہاں بچہ دھونے سے آیا تھا

45،800 یوآن ، جعلی پیدائش کی دوائیوں کی قیمت انٹرفیس میں ثابت ہوتی ہے۔

عام حالات میں ، میڈیکل سرٹیفکیٹ آف پیدائش ہر بچے کی ملکیت میں پہلا سرٹیفکیٹ ہوتا ہے ، اور یہ واحد سرٹیفکیٹ بھی ہے جو بچے کی شناخت کو ثابت کرسکتا ہے۔ اسے زیادہ قیمت پر خریدنے کی ضرورت نہیں ہے ، لیکن اسپتال عام طور پر جاری کیا جاتا ہے۔

تاہم ، کچھ بچے ، کیوں کہ ان کو اسمگل کیا گیا تھا ، ان کی پرورش کی گئی تھی ، اور ان کا علاج عام طور پر نہیں ہوسکتا تھا ، لہذا انہوں نے میڈیکل سرٹیفکیٹ آف پیدائش کے ذریعہ پیدا ہونے والی راکھ کو جنم دیا۔

جون کے آغاز میں ، میں نے ایک ثالث کو دریافت کیا تھا جس نے مختصر ویڈیو پلیٹ فارم پر "غیر قانونی" بچوں کے گھرانوں کا مسئلہ ہونے کا دعوی کیا تھا جس نے پیدائش کے لئے میڈیکل سرٹیفکیٹ کے لئے درخواست دینے کا دعوی کیا تھا۔ تفصیلی تفہیم کے بعد ، اس نے پایا کہ ثالثی پیدائشی سرٹیفکیٹ پر مبنی ہے ، اور اس کی قیمت 4،5800 یوآن تھی ، اور اس نے دعوی کیا ہے کہ وہ پیدائش کے اجازت نامے ، بچے کی پیدائش کے ریکارڈ ، طبی ریکارڈ اور ویکسین حاصل کرسکتا ہے۔

ثالثی کے دوستوں کا حلقہ کامیاب مقدمات سے بھرا ہوا ہے جو وہ اشتہار دینے اور ظاہر کرنے کے لئے استعمال کرتا تھا۔ میں نے سوچا تھا کہ یہ شخص صرف جھوٹا ہے ، لیکن رپورٹر اور شانگ گوان جسٹس نے بیچوان کے ذریعہ جاری کردہ مقدمہ منظور کیا ، اور پتہ چلا کہ یہ پیدائشی اجازت نامے گھرانوں میں کامیاب ہوگئے ہیں۔

اپنے حلقے کے دوستوں کے مشمولات کے مطابق ، نانفینگ ونڈو کے رپورٹرز نے تقریبا find پایا کہ بیچوان کی طرف سے جاری کردہ کامیاب مقدمات میں 22 صوبوں اور شہروں کے 61 بچے شامل ہیں جن میں چونگ کیونگ ، سیچوان ، جیانگ ، جیانگسو ، شینڈونگ ، بیجنگ ، ہیبی ، ہیبی ، ہبی ، انا ، اور یوننن شامل ہیں۔

غیر قانونی طریقوں سے پیدائشی سرٹیفکیٹ کے لئے ان پیدائشی سرٹیفکیٹ کے پیچھے بچوں کا اطلاق کیوں کیا جاتا ہے؟ کیا یہ پیدائشی اجازت نامے سچ ہیں یا غلط؟ وہ ہر جگہ گھرانوں میں کامیابی کے ساتھ کیسے جاسکتے ہیں؟

جعلی سرٹیفکیٹ اصلی ہکو پر ہے

جب میں پہلی بار کسی ثالث کے ساتھ رابطے میں آیا تھا جس کے پاس پیدائشی دوائی کا ثبوت تھا تو ، شانگ گوان نے صرف یہ سوچا کہ یہ جھوٹا ہے۔ لیکن حقائق نے بعد میں یہ ثابت کردیا کہ وہ جھوٹا نہیں تھا اور نہ ہی شیخی مارا تھا۔ انھوں نے جو پیدائشی سرٹیفکیٹ جاری کیا وہ واقعتا customers صارفین کو کامیابی کے ساتھ ہکو جانے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

13 فروری ، 2023 کو ، ثالثی نے دوستوں کے دائرے میں واقع گھر والے کو کامیابی کے ساتھ جانے کے لئے ایک پیغام بھیجا۔ یہ محترمہ ہوانگ ہی تھیں جو اجازت نامے کے لئے درخواست دینے کے لئے اس کے پاس آئیں۔ وہ جیانگسی سے تھا اور کہا کہ اس کے بچے کی مدد کی گئی تھی۔

ثالثی کے ذریعہ فراہم کردہ اسکرین شاٹ کے مطابق ، بالائی گھرانوں کا عمل ہموار تھا ، اور محترمہ ہوانگ نے بیچوان کو ایک پیغام بھیجا: "یہ ٹھیک ہے ، یہ بہت طاقت ور ہے ، میں نے کچھ نہیں پوچھا۔"

محترمہ ہوانگ کے بیچوان کے ساتھ چیٹ ریکارڈز

اس معلومات اور دستاویزات کی صداقت کی تصدیق کے ل 4 ، 4 جولائی ، 2023 کو ، نانفینگ ونڈو کے رپورٹرز اور شانگ گوان جسٹس معائنہ کے لئے جیانگسی گئے۔ ثالثی کے ذریعہ بھیجی گئی اسکرین شاٹ کی معلومات سے انکوائری ، مجھے معلوم ہوا کہ مذکورہ بالا محترمہ ہوانگ صوبہ جیانگسی کے شہر فوزو سٹی ، لیان کاؤنٹی میں واقع ہے ، اور اس کے شوہر وانمو فوزو شہر کے ضلع لنچوان میں واقع ہیں۔ اس بچے کا کنیت مذکورہ بالا پیدائشی سرٹیفکیٹ میں شامل بچے نے لکھا تھا ، اور رپورٹر سب سے پہلے اس بات کی تصدیق کے لئے فوزو کے ضلع لنچوان کے جینگنگ پولیس اسٹیشن گیا تھا۔

رپورٹر کی حیثیت سے ، رپورٹر نے جینگنگ پولیس اسٹیشن کے ذریعہ رپورٹر کی حیثیت سے جاری کردہ پیدائشی سرٹیفکیٹ کی معلومات فراہم کیں۔ انکوائریوں سے پوچھ گچھ کرنے کے بعد ، بچے نے رپورٹر کو بتایا کہ بچہ اپنے والد وان کے گھر کے نیچے نہیں تھا ، بلکہ اس کی والدہ ہوانگ ماؤ گھرانوں کے تحت ہے۔ اس کے بعد ، رپورٹر ، لیان کاؤنٹی ، آوکی ٹاؤن پہنچ گیا جہاں ہوانگ واقع تھا۔ آکسی ٹاؤن پولیس اسٹیشن کی پولیس نے سسٹم سے پوچھ گچھ کے ذریعے پایا کہ بچہ واقعی ہوانگ کے گھرانوں کے نام سے بیچوان سے حاصل کردہ معلومات کے مطابق ہے۔

اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ جعلی سرٹیفکیٹ واقعی ایک حقیقی ہکو ہے۔

پولیس نے کہا کہ وہ بعد میں گھریلو رجسٹریشن پولیس سے پیدائشی سرٹیفکیٹ کی صداقت کی تصدیق کریں گے ، اور پھر ہم سے مخصوص صورتحال کو سمجھیں گے۔ تاہم ، پریس ٹائم تک ، رپورٹر اور شانگ گوان جسٹس کو پولیس اسٹیشن سے ٹیلیفون یا دیگر آراء نہیں ملی۔

اس سے پہلے ، شانگ گوان جسٹس نے جیانگسو کے ہانگجو اور حیان ، جیانگسو کا بھی دورہ کیا تاکہ یہ تصدیق کی جاسکے کہ آیا ایجنسی کے ذریعہ فروخت ہونے والا پیدائشی سرٹیفکیٹ کامیاب تھا ، اور اس کا جواب ہر ممکن تھا۔ شانگ گوان جسٹس نے کہا کہ ان دونوں شہروں کو خصوصی طور پر منتخب کیا گیا تھا۔ ہانگجو کی وجہ یہ تھی کہ اس کا خیال تھا کہ بڑے شہر سخت ہیں اور "جعلی سرٹیفکیٹ" پاس کرنا مشکل تھا۔ ہیان سٹی ایک ڈریگن اور فینکس ٹائر ہے۔ ڈریگن اور فینکس ٹائر اتنے عام نہیں ہیں۔ پولیس شاید اسے کچھ اور بار دیکھ سکتی ہے۔

لیکن ان دونوں کو کامیابی کے ساتھ مدنظر رکھنے کی تصدیق ہوگئی۔ 19 جون ، 2023 کو ، شانگ گوان جسٹس ہانگجو کے ضلع گونگشو کے ژیانگفو پولیس اسٹیشن گئے ، اس بات کی تصدیق کے لئے کہ بیچوان سے تعلق رکھنے والے جن ماؤتونگ نامی ایک بچے نے کامیابی کے ساتھ گھر میں داخل ہو گیا تھا۔ اس نے رپورٹر کو بتایا کہ انسٹی ٹیوٹ کے اندر اندر پولیس نے تصدیق کی کہ صورتحال درست ہے۔

حیان شہر کے چینگن پولیس اسٹیشن نے بھی اس بات کی تصدیق کی ہے کہ جوڑا ڈریگن اور فینکس ٹائر گھریلو تھے ، اور کہا تھا کہ ڈریگن اور فینکس کے خون کے نمونے اکٹھے کیے گئے تھے ، اور ڈی این اے کو موازنہ کے لئے قومی اغوا کے ڈی این اے ڈیٹا بیس میں اپ لوڈ کیا گیا تھا۔

سرٹیفکیٹ آف پیدائش ، میڈیکل ریکارڈز ، ایک اسٹاپ سروس

یہ سب جون 2023 کی وجہ سے ہوا تھا ، اور شانگ گوان جسٹس نے ایک ایسے شخص کو دیکھا جس نے دعوی کیا تھا کہ وہ مختصر ویڈیو پلیٹ فارم پر بچوں کی پیدائش کی دوائیوں کے لئے مدد کرنے کے قابل ہے۔

سروے کے دوران ، نانفینگ ونڈو کے رپورٹر نے ثالثی سے رابطہ کیا کہ وہ کسی بیچوان کے لئے درخواست دیں تاکہ وہ اس سے پوچھیں کہ کیا وہ پیدائشی سرٹیفکیٹ اور قیمت کے لئے درخواست دے سکتا ہے۔

دوسری فریق نے بتایا کہ نہ صرف پیدائشی سرٹیفکیٹ ، بلکہ بچے کی والدہ کے بچے کی پیدائش کے ریکارڈ ، خارج ہونے والے مادہ کا خلاصہ ، بچوں کی ویکسین وغیرہ بھی ، ایک اسٹاپ سروس ، 45،800 یوآن مہیا کرتے ہیں۔ یہ ان کے ذریعہ نامزد اسپتال کے پاس ہیں ، جو شیجیازوانگ کا پہلا اسپتال ہے۔ اس نے رپورٹر سے یہ بھی کہا کہ وہ اپنے دوستوں کے حلقے میں کامیاب گھرانوں کے معاملے پر ایک نظر ڈالیں۔

جعلی پیدائش کے سرٹیفکیٹ کا عمل بچے کی معلومات اور والدین کے شناختی کارڈ ، اصلی نام موبائل فون نمبر ، اور پھر فائلوں کو قائم کرنے کی تصاویر فراہم کرنا ہے۔ ثالثی نے صحافیوں کو بتایا کہ دستاویزات کو 2-4 دن میں سنبھالا جاسکتا ہے ، اور سنبھالنے کے بعد کورئیر کو یکساں طور پر بھیجا جاتا ہے۔ اس میں یہ بھی زور دیا گیا ہے کہ پیدائشی سرٹیفکیٹ اور اس سے متعلقہ میڈیکل ریکارڈ اسپتال میں اچھی طرح سے محفوظ شدہ دستاویزات ہیں۔ ملک گیر نیٹ ورک یقین دہانی کر سکتا ہے۔ اگر آپ یہ کرنا چاہتے ہیں تو ، پہلے جمع کے طور پر نصف فیس وصول کریں۔ پیدائش کا اجازت نامہ مکمل ہونے کے بعد ، گاہک کو تصویر کھینچیں ، اور پھر اختتامی ادائیگی جمع کریں۔

دوستوں کے حلقے کی جانچ پڑتال کے بعد ، رپورٹر کو پتہ چلا کہ وہ دیکھ سکتا ہے کہ وہ فی الحال دوستوں کے دائرے میں ہے کہ "کامیاب مقدمات" 2020 تھے۔ لیکن ثالثی نے کہا کہ وہ 8 سالوں سے یہ کام کر رہے ہیں اور انڈسٹری میں شہرت رکھتے ہیں۔

اعداد و شمار کے بیچوان فرینڈز سرکل اسکرین شاٹس کو تقریبا 2 ملین یوآن واضح طور پر دیکھا جاسکتا ہے۔ اس کے علاوہ ، اس نے دوستوں کے حلقے میں کامیاب گھرانوں کے معاملے میں 20 سے زیادہ صوبوں اور 60 سے زیادہ بچے بھیجا۔

ثالثی فرینڈز سرکل کا اسکرین شاٹ

"لیکن یہ صرف دیکھا جاسکتا ہے۔ مجھے نہیں معلوم کہ ان میں سے کتنے بھیجے گئے ہیں۔" شانگ گوان جسٹس نے کہا کہ تجارتی سرٹیفکیٹ کے پیچھے ، ایک بچہ ہے جو نامعلوم ہے۔ "وہ بچہ جو میڈیکل سرٹیفکیٹ خریدنے کے لئے رقم خرچ کرتا ہے وہ یقینی طور پر غیر قانونی ہے ، یا تو خریدا جاتا ہے یا غیر قانونی ہے۔ اگر یہ اس کا اپنا بچہ ہے تو ، آپ کو پیدائشی سرٹیفکیٹ خریدنے کے لئے 40،000 سے زیادہ خرچ کرنے کی ضرورت نہیں ہے ، لیکن اسے مفت میں اسپتال میں سنبھالنے کے لئے۔"

جھوٹے سرٹیفکیٹ اصلی ہکو کیوں جاسکتے ہیں؟

خریدی گئی پیدائش کا سرٹیفکیٹ عام طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے۔ کون سا لنک غلط ہے؟

ثالثی کے مطابق ، پیدائش کے اجازت نامے اور میڈیکل ریکارڈ جو انہوں نے فروخت کیا تھا وہ شیجیازوانگ فرسٹ اسپتال نے جاری کیا تھا۔ رپورٹر کے ذریعہ تصدیق شدہ معاملے میں ، پیدائشی سرٹیفکیٹ پر لکھا ہوا میڈیکل ادارہ بھی شیجیہوانگ کا پہلا اسپتال ہے۔ لیکن شیجیازوانگ کے پہلے اسپتال نے ان کی تردید کی۔ اب اس اسپتال کا نام شجیازوانگ پیپلز اسپتال ہے (سہولت کی خاطر ، مندرجہ ذیل کو ابھی بھی شیجیازوانگ کا پہلا اسپتال کہا جاتا ہے) ، یہ تیسری سطح A کا ایک جامع اسپتال ہے اور ہیبی میڈیکل یونیورسٹی کا ایک وابستہ اسپتال ہے۔

میڈیکل ریکارڈ

ثالثی کے زچگی کے طبی ریکارڈوں میں ، شجیازوانگ فرسٹ اسپتال سے تعلق رکھنے والے ڈاکٹروں کے ڈاکٹر کے ذریعہ دستخط کیے گئے ہیں۔ شانگگن نے اسے ابھی ڈھونڈنے کے بعد ، اس نے اسے بتایا کہ انٹرنیٹ پر کسی نے پیدائشی سرٹیفکیٹ اور بچے کی پیدائش کے ریکارڈ فروخت کردیئے۔ ڈاکٹر کے دستخط اس کے نام پر لکھے گئے تھے۔

شانگ گوان جسٹس کے ذریعہ فراہم کردہ ایک ریکارڈنگ سے یہ ظاہر ہوا ہے کہ ڈاکٹر وانگ نے جواب دیا کہ یہ ناممکن ہے۔

مذکورہ بالا ریکارڈنگ سے پتہ چلتا ہے کہ ڈاکٹر وانگ نے کہا ہے کہ مواد دیکھنے کے بعد میڈیکل ریکارڈ جعلی تھا۔ انہوں نے کہا کہ ان کے اسپتال کے محکمہ کے نام کو نسوانی اور امراض نسواں نہیں کہا جاتا تھا ، کیونکہ اس میڈیکل ریکارڈ میں میڈیکل ریکارڈ لکھے گئے تھے ، امراض نسواں امراض تھا ، اور نسوانی امراض نسواں تھے۔ مزید یہ کہ ان کے اسپتالوں کا معاملہ نمبر 07 کا آغاز نہیں ہے جیسا کہ مذکورہ بالا طبی ریکارڈوں میں دکھایا گیا ہے۔

میڈیکل ریکارڈ

ڈاکٹر وانگ نے یہ بھی کہا کہ ان کے پاس مختصر ویڈیو پلیٹ فارم پر بھی ایک اکاؤنٹ تھا ، جسے اوبسٹریٹیکل کے وانگ موومو کہا جاتا تھا۔ انہوں نے قیاس کیا کہ جن کے پاس جعلی پیدائشی سرٹیفکیٹ اور میڈیکل ریکارڈ موجود ہے وہ اس کی معلومات کا استعمال کرسکتے ہیں۔

شنگ گوان جسٹس کے ذریعہ فراہم کردہ شجیازوانگ فرسٹ اسپتال کے میڈیکل ڈیپارٹمنٹ کی ایک اور ریکارڈنگ سے پتہ چلتا ہے کہ میڈیکل ڈیپارٹمنٹ کے میڈیکل ریکارڈ اور جعلی پیدائش کے اجازت ناموں کو دیکھنے کے بعد ، یہ پیدائشی سرٹیفکیٹ بھی غلط ہوسکتے ہیں۔ اس میں یہ بھی کہا گیا تھا کہ ایک سرکاری اسپتال کی حیثیت سے ، یہ اسمگلنگ کا سرٹیفکیٹ نہیں کرے گا ، لیکن فیصلہ کرنے سے پہلے مخصوص صورتحال کو اعلی کو اطلاع دینے کی ضرورت ہے۔

شانگ گوان جسٹس نے نامہ نگاروں کو بتایا کہ اس وقت ، اس نے میڈیکل ڈیپارٹمنٹ کے عملے کے ایک عملے کو شامل کیا اور اس کو پیدائشی اجازت نامے اور طبی ریکارڈوں کی کچھ تصاویر بھیجی گئیں۔ تھوڑی دیر کے بعد ، اس نے خبر لوٹائی: چیک کریں ، یہ جعلی تھا۔

مختلف مقامات کا ہیلتھ اینڈ ہیلتھ کمیشن پیدائشی سرٹیفکیٹ کی انتظامیہ اور تقسیم یونٹ ہے ، جو ہر سال مختلف اسپتالوں کو پیدائشی سرٹیفکیٹ جاری کرے گا۔ اور پیدائشی سرٹیفکیٹ کا اپنا ایک نمبر ہے۔ یہ سمجھا جاتا ہے کہ کون سا اسپتال لے گیا ہے جس نمبر کے حصے میں ، اور ہیلتھ کمیشن نے رجسٹرڈ کیا ہے۔

شانگ گوان جسٹس کے مطابق ، ہانگجو کے ژیانگفو پولیس اسٹیشن میں جن ماؤتونگ کے جعلی پیدائشی سرٹیفکیٹ کی تعداد V130 ***** تھی۔ پیدائشی سرٹیفیکیشن نمبروں کی تعداد کے مطابق ، حروف سال کی نمائندگی کرتے ہیں ، اور بعد کے دو ہندسے صوبائی انتظامی خطے کے ضابطہ کی نمائندگی کرتے ہیں۔ وی 2021 کی نمائندگی کرتا ہے ، 13 صوبہ ہیبی کی نمائندگی کرتا ہے۔ لہذا پیدائشی سرٹیفکیٹ نمبر کے نقطہ نظر سے ، یہ پیدائشی سرٹیفکیٹ صوبہ ہیبی کا ہے۔

ہانگجو ژیانگفو پولیس اسٹیشن کے ذریعہ تصدیق شدہ مقدمات

اس مقصد کے لئے ، شانگ گوان جسٹس نے کہا کہ وہ مشاورت کے لئے ہیبی کے صوبائی صحت اور صحت کمیشن میں گئے تھے۔ ریکارڈنگ کے دوران ، ہیبی ہیلتھ اور جیانقی نے کہا کہ ان کے معائنے اور موازنہ کے بعد ، پیدائشی اجازت نامے جو نظام میں فروخت نہیں ہوئے تھے وہ بنیادی طور پر اس بات کا تعین کیا گیا تھا کہ جو ثالثی کے لئے فروخت کیے گئے تھے وہ جعلی پیدائش کے سرٹیفکیٹ تھے۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ شیجیازوانگ فرسٹ اسپتال کے پہلے اسپتال کی اطلاع پولیس کو دی گئی ہے ، اور شیجیازوانگ کے ضلع چانگان میں فوجداری تحقیقات نے اب ان اسمگلنگ سرٹیفکیٹ کی تحقیقات کی تصدیق کی ہے۔ ہیبی ہیلتھ کمیشن فی الحال پبلک سیکیورٹی ڈیپارٹمنٹ کے ساتھ تعاون کر رہا ہے تاکہ جلد سے جلد اس کیس کا پتہ لگ سکے اور مجرمانہ گروہ کو مار ڈالے۔

مزید برآں ، نینفینگ ونڈو کے رپورٹر نے دیکھا کہ ہیبی ہیلتھ اینڈ ہیلتھ کمیشن کے سرکاری وی چیٹ نے 15 جولائی کو اعلان کیا ہے کہ حال ہی میں ، صوبائی صحت سے متعلق کمیشن نے شجیازوانگ سٹی میں صوبائی میڈیکل سرٹیفکیٹ مینجمنٹ ورک میٹنگ کا انعقاد کیا ، اس نے صوبے میں طبی سرٹیفیکیشن کے انتظام کی تاثیر کا خلاصہ کیا ، اور اس کی تعی .ن کا انتظام کیا۔

مضمون میں بتایا گیا ہے کہ اجلاس میں متعلقہ قومی ماہرین کو خصوصی لیکچر دینے کی دعوت دی گئی ، اور تشدد کے رضاکار شانگ گوان جسٹس کو انتباہی تعلیم کے انصاف کے لئے مدعو کیا۔

پیدائش کے اجازت ناموں کے لئے وضاحتیں ابھی بھی بہتر کی جارہی ہیں

ابھی تک ، کیس کی تفتیش نہیں کی گئی ہے۔ تاہم ، یہ پوچھ گچھ کرنے کے قابل ہے کہ اگر مذکورہ بالا پیدائشی سرٹیفکیٹ ایک مکمل جعلی سرٹیفکیٹ ہے تو ، ہم ملک بھر کے بہت سے مقامات پر کامیابی کے ساتھ گھرانوں میں کیسے جاسکتے ہیں؟

در حقیقت ، پیدائشی سرٹیفکیٹ کی تبدیلی اب کوئی نئی چیز نہیں ہے۔ شانگ گوان جسٹس نے نامہ نگاروں کو بتایا کہ اس نے 2013 سے پیدائش کا اجازت نامہ فروخت کرنے اور فروخت کرنے کی سرمئی پیداوار کے بارے میں اطلاع دی ہے ، اور اب تک رک نہیں ہے۔ ہر سال وہ ایک کنبے اور ایک نئے کنبے کی اطلاع دے رہا ہے ، اس کی اطلاع دے رہا ہے۔

عوامی معلومات میں ، 2015 کے بعد سے ، بہت سے میڈیا نے پیدائشی اجازت نامے کی اسمگلنگ کے بارے میں اطلاع دی ہے۔ سی سی ٹی وی نیوز نے 2014 اور 2015 میں اطلاع دی ہے کہ پیدائش کی دوائی خریدنے اور فروخت کرنے کے میڈیکل سرٹیفکیٹ کی اطلاع ملی ہے۔ ہر سال ایسی ہی خبریں بھی ملتی ہیں۔ شانگ گوان جسٹس نے نامہ نگاروں کو بتایا کہ ، اس طرح کے جرائم کو دیکھتے ہوئے ، ایک اور واضح خصوصیت یہ ہے کہ داخلی اہلکار جیسے اسپتالوں اور دیگر اندرونی افراد سماجی ایجنسیوں کے ساتھ مل جاتے ہیں اور دولت جمع کرنے کے لئے خطرہ مول لیتے ہیں۔

ثالثی کے ذریعہ گاہک کے کامیاب ہونے کے بعد ، وہ دوسروں کو بھی اس کے لئے متعارف کرائے گا

مثال کے طور پر ، شنگ کیو زچگی اور چائلڈ ہیلتھ ہسپتال کا 4885 پیدائشی سرٹیفکیٹ ، جو نسبتا سنسنی خیز تھا ، چوری ہوگیا ، اور آخر کار پتہ چلا کہ اسپتال کے ملازمین کو خود چوری شدہ میں داخل کرایا گیا تھا۔ لانگوئی کاؤنٹی ہیلتھ اینڈ فیملی پلاننگ بیورو آف ہنان کے پبلک اسٹاک ڈیپارٹمنٹ کے ممبر لیو ژن نے اپنے ہاتھوں میں طاقت کی سہولت کو کاؤنٹی کے ڈی منگ اسپتال کے شوہر کی مہر کو صحت اور فیملی پلاننگ بیورو میں چوری کرنے کے لئے استعمال کیا ، اور بچے کا "میڈیکل سرٹیفکیٹ آف پیدائش" کھولا۔ اس طرح کے داخلی اہلکاروں نے جعلی معلومات کو توثیق پر لاگو کرنے کے لئے جاری کیا ہے ، جس نے عوامی تحفظ کے اعضاء کے امتیازی سلوک کو ممتاز کرنے میں دشواری میں اضافہ کیا ہے۔

ایک ہی وقت میں ، پیدائش کے سرٹیفکیٹ کو ابھی تک آن لائن کی تصدیق کے لئے میڈیکل سرٹیفکیٹ آف برتھ میڈیسن اور پیدائش کی طبی معلومات کے میڈیکل معلومات کا تبادلہ نہیں کیا گیا ہے ، تاکہ بہت سے جعلی سرٹیفکیٹ کو اس سے فائدہ اٹھانے کا موقع ملے۔

2014 سے پہلے 25 ستمبر ، 2016 کو ایک رپورٹ کے مطابق ، عوامی سلامتی کے اعضاء کو جعلی سرٹیفکیٹ کی ان کی صلاحیت کا پتہ نہیں چل سکا۔ 2014 کے بعد ، پیدائشی سرٹیفکیٹ کا پانچواں ایڈیشن کھول دیا گیا ، اور عوامی سلامتی کے اعضاء نے صداقت کی تصدیق کے لئے اسپتال کو ایک خط بھیجنا شروع کیا۔ تاہم ، بھیجنے والا خط پیچھے ہے ، اور ہر اسپتال جواب دینے کو تیار نہیں ہے۔

اسکرین شاٹ کی اطلاع دیں

یہ سمجھا جاتا ہے کہ خط جاری کرنے کے علاوہ ، پبلک سیکیورٹی کے اعضاء بھی ایک خصوصی پیدائش کے سرٹیفکیٹ کا پتہ لگانے والے بورڈ سے آراستہ ہیں ، جو جعلی جعلی سرٹیفکیٹ کا پتہ لگانے میں مدد فراہم کرسکتے ہیں ، لیکن اسپتال کے اندرونی عملے کے ذریعہ فروخت ہونے والے پیدائشی سرٹیفکیٹ کا پتہ نہیں چل سکتا ہے۔

شانگ گوان جسٹس نے نامہ نگاروں کو بتایا کہ فروخت اور فروخت فروخت کا اجازت نامہ پہلے ہی ایک معاشرتی بیماری ہے ، جس میں مارکیٹ کی طلب اور انتظامی نقائص ہیں۔ اسی طرح کا مظاہر ہونا ضروری ہے۔ اگر آپ ختم کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو سخت محنت کرنے کی ضرورت ہے ، آپ کو سخت محنت کرنے کی ضرورت ہے ، آپ کو سخت محنت کرنے کی ضرورت ہے ، میکانزم کو بہتر بنانے ، قانون کی حکمرانی کی تعمیر کو بہتر بنانے اور داخلی اہلکاروں کے انتظام کو مستحکم کرنے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے مشورہ دیا کہ محکمہ صحت جلد سے جلد ملک کے لئے پیدائشی طبی سرٹیفیکیشن کے لئے انتظامی نظام قائم کرے ، تاکہ اس کا معائنہ صوبائی اور مختلف جگہوں پر ضلعوں کے ذریعہ کیا جاسکے۔ ایک ہی وقت میں ، میڈیکل سرٹیفکیٹ مینجمنٹ سسٹم کو قومی پبلک سیکیورٹی گھریلو رجسٹریشن ڈیپارٹمنٹ سے منسلک کیا جائے گا ، تاکہ گھریلو رجسٹرڈ ہونے پر پبلک سیکیورٹی کے اعضاء بنیادی معلومات کا معائنہ کرسکیں۔

12 جولائی کو شنگ گوان کے جسٹس کے مطابق ، ہیبی کو ان سے رائے دی گئی ، اور شیجیازوانگ پولیس نے تفتیش کے لئے مقدمہ دائر کیا تھا۔ معاملہ ابھی بھی زیر تفتیش ہے۔

ہر طرح کے حل نہ ہونے والے سوالات کے بارے میں ، نانفینگ ونڈو کے رپورٹرز توجہ دیتے رہیں گے۔

ثالث اب بھی 13 جولائی کو رابطہ کرسکتا ہے ، اور اب بھی جعلی پیدائش کے سرٹیفکیٹ کے کاروبار کے لئے درخواست دے رہا ہے

مصنف | سینئر جرنلسٹ وہ نانفینگ ونڈو کے گوسینگ | ایڈیٹر -ٹو
نئے چینی انداز میں ، ویلیجی نے شراب کے دلکشی کی ترجمانی کی
پچھلا۔
30 لاکھ امیدوار ، یونیورسٹی کا انتظار کریں
اگلے
بلائنڈ ریپلیشمنٹ مارکیٹ کو دھماکے سے دوچار کرتا ہے! ہیج فنڈز مختصر امریکی اسٹاک بیٹ کو خارج کرنے کے لئے بے چین ہیں
ماہرین معاشیات متوقع معاشی کساد بازاری کو ختم کررہے ہیں! کیا فیڈرل ریزرو کی سود کی شرح میں کمی ہے؟
اورنج انتباہ! ٹائفون "ٹیلی" لاگ ان ہونے والا ہے
یانچینگ ، جیانگسو میں ایک باربیکیو ریستوراں پھٹ گیا ، جس کی وجہ سے 1 موت اور 1 چوٹ پہنچی
ہانگجو کے اوپر "نامعلوم فلائنگ آبجیکٹ" پر اڑان بھر رہی ہے؟ ماہرین اس بات کی تصدیق کرتے ہیں کہ اس کا تعلق مسک کی [تین منٹ کی خبروں سے جلد] سے ہے۔
یاد دہانی: پیریفیریل کھجلی کو خارش کرنا ضروری نہیں کہ بواسیر ہو ، ہوسکتا ہے کہ کینسر کے خلیات پریشانی میں ہوں ، جانچ پڑتال کرنے میں شرم محسوس نہ کریں
کسی عورت کو بچے پیدا کرنے کی ضرورت نہیں؟ کیا ہم ایک بار پھر مصنوعی بچہ دانی کو توڑ دیتے ہیں؟
ایک سال میں سیکڑوں لاکھوں ٹکڑے کھائیں ، اور گھریلو "چھوٹے نیلے ٹکڑے" صرف مرد کی ضرورت ہو ، "تمام وقار کے لئے"
آج کی رات میں لاگ ان کریں! ٹائفون "ٹیلی" کو 13 کی سطح پر تقویت ملی ہے
شنگھائی کے ایک شخص نے دو سالوں میں 20 بار بیٹری کی کار "مارا"؟
جِنگان ڈسٹرکٹ یوتھ ایکٹیویٹی سینٹر میں سمر کیمپ بچوں کو تخلیقی صلاحیتوں میں پھوٹنے کی اجازت دیتا ہے
جیسے "سپرمین"! سابق فوجیوں نے پھنسے ہوئے سمندری لڑکی کو بہادری سے بچایا