ژو سونگ مین: تاثر 318 سچوان -ٹیبیٹ لائن

کاغذ کے رنگ ژو سونگ مین کا "318 سچوان -ٹیبیٹ" میں سے ایک

"318 سیچوان -ٹیبیٹ" کا دوسرا مقالہ تاثی ژو سونگ مین

"318 سچوان -ٹیبیٹ لائن" تیسرے کاغذ کے رنگ ژو سونگ مین کا تاثر

متن/ژاؤ لپنگ

ژو سونگ مین اس وقت گوانگ پینٹنگ کے ڈین ہیں اور چینی آرٹسٹ ایسوسی ایشن کے ایک ممبر ، گونگزہو آرٹسٹ ایسوسی ایشن کے وائس چیئرمین ، گوانگ فیڈریشن آف کلچر اور خطاطی کے نائب صدر ، گوانگ فیڈریشن کے نائب صدر ، گنگزہو کالگرافی اور کالگرافی ماسٹرز کے نائب صدر ، گوانگ آرٹسٹ ایسوسی ایشن کے نائب چیئرمین ، گوانگ آرٹسٹ ایسوسی ایشن کے نائب صدر ہیں۔ گوانگجو کا ضلع ہو۔ 30 سال سے زیادہ کے دوران ، 20 سے زیادہ بار تبت کے خاکے کے تجربے پر گیا ، اور سطح مرتفع میں مناظر کے دلکشی کی گہرائی سے تعریف کی۔

مجھے یقین ہے کہ 318 سچوان -ٹیبیٹ ہائی وے حیرت انگیز اور شاندار ہے۔

مصور ژو سونگمین نے 30 سال سے زیادہ عرصے سے تبت میں تقریبا 2020 سال ہیں۔ حال ہی میں ، اس نے 318 سچوان ٹیبیٹ ہائی وے کا آغاز کیا ، اور واپس آنے کے بعد وہ اب بھی پرجوش تھا۔ پینٹنگز میں ، گراس لینڈ الپائن ، دریائے وادی ، گلیشیر جھیل ، جنگل کے کھیتوں ، مندر کے دیہات ... کبھی کبھی بدلنے والے ، کبھی ہوس ، کبھی پہاڑ اور پانی کے رنگ ، کبھی کبھی لوک رسم و رواج میں پوشیدہ ہوتے ہیں ، بعض اوقات AES اور پرندوں کی قطار ہوتی ہے ، بعض اوقات مویشی اور بھیڑیں اور جنگلی ہر طرح کے مناظر ہوتے ہیں ، یہ حیرت انگیز ہے۔

ژو سونگمین نے کہا کہ جب 318 سچوان ٹیبیٹ لائن میں داخل ہوتے ہیں تو ، اگرچہ اس میں ایک مرتبہ کا رد عمل ہوتا ہے ، حالانکہ اس میں نفسیاتی توقعات موجود ہیں۔ اس طرح کے ایک شاندار پہاڑوں اور ندیوں کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے ، یہ مختلف مناظر ایک ہزار میٹر سے زیادہ کے لئے ایک ہزار میٹر سے زیادہ کے قریب 5 کلومیٹر تک پھیلا ہوا ہے۔ تخلیق کرنے کے لئے isfactory. جب تک کہ یہ آنکھوں میں مناظر کا اظہار کرسکتا ہے ، دل میں شبیہہ ، تکنیک کا اطلاق کیا جاسکتا ہے ، کیونکہ یہ جذبہ کی دنیا ہے۔

ژو سونگمین نے 1991 میں تبت میں داخل ہونا شروع کیا۔ اس وقت ، برف کے خطے کا منظر حیرت انگیز تھا ، اور اس نے اسے اس پراسرار اور موہک سرزمین کی "پہلی نظر میں" محبت بھی بنا دیا ، اور اس نے اپنی فنی تخلیق کو اس جگہ پر مضبوطی سے تعبیر کیا جہاں اس کے پیشرو نے تجربہ اور مشق پیدا کیا۔ جھو سونگمین نے کہا کہ اس وقت ، اگرچہ وہ اتنا گہرا محسوس نہیں کرتا تھا کہ اس بار وہ 318 سیچوان ٹیبیٹ لائن میں داخل نہیں ہوا تھا ، لیکن اس منظر کی شاندار وسعت نے اسے اظہار خیال کرنے کی اپنی خواہش کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے لئے چھوا تھا۔ انہوں نے محسوس کیا کہ یہ مضبوط اور گہرے مناظر اس کے کردار کے ساتھ ملتے ہیں ، جو اس کے تخلیقی جوش و جذبے کو متاثر کرسکتے ہیں اور اس کے خیالات اور مزاج کو سرپٹ سکتے ہیں۔

ژو سونگمین کا خیال ہے کہ پینٹنگ میں پینٹنگ میں پینٹ کرنے کے لئے کچھ بھی نہیں ہے ، جب تک کہ وہ اپنے خیالات اور تاثر کے مطابق ہے ، اسے کیریئر کی حیثیت سے کھینچا جاسکتا ہے۔ ہر قسم کے فنکاروں میں مصنفین اور موسیقاروں کو اپنے تخلیقی کیریئر پیش کرنے کے لئے شامل کیا جاتا ہے۔ ان کا ایک خاص رجحان ہے ، یعنی اپنے کردار کو پورا کرنے کے لئے ، اپنے جمالیات کے مطابق ، اور اس منظر کے مطابق جس سے وہ محبت کرتا ہے۔ لہذا ، ژو سونگمین نے تبتی زمین کی تزئین کے طریقہ کار کا اظہار کیا ، جس میں چینی مصوری اور قدیم پینٹنگ کے ادراک کے ساتھ ساتھ مغربی آرٹ کے اظہار کے طریقوں کا امتزاج ، اور یہاں تک کہ جدید تخلیقی طریقوں کا اطلاق بھی ہے۔ کیوں کہ روایتی تکنیکوں کو اس مرتکب کی وسعت اور تصو .ر کا اظہار کرنے کے لئے آسان نہیں ہے ، کیونکہ روایتی طریقہ کار ایک معیاری ، ایک نمونہ ، اور ایک نمونہ کے ذریعہ آسانی سے پابند ہے۔

ژو سونگمین کی تخلیق اور تبتی مناظر کی استقامت جان بوجھ کر نہیں تھی ، لیکن وہ اس سے زمین کو دیکھنے کے موقع کے ساتھ اس سے ملا ، زمین سے متاثر اور حیران ہوا ، اور اس نے پینٹ کرنے کا ذہن بنا لیا۔ اور اتنے سالوں سے ، ہر قدم کو گہرا کردیا گیا ہے ، اور ہر مرحلے کی حوصلہ افزائی اور مددگار ثابت ہوا ہے ، اور یہ تقدیر کے فروغ کے تحت ایک نئی سطح تک پہنچتا رہا ہے۔ 1992 اور 1993 میں ، انہوں نے لگاتار دو ذاتی آرٹ نمائشوں کا انعقاد کیا ، اور اس نے فنون لطیفہ کی پرانی نسل ، مسٹر ہو یچوان اور مسٹر چی یزن کا نام لکھا ، اور مسٹر چی یزین نے ایک تبصرہ لکھا۔ دس سالوں میں ، اس نے 2011 میں پانچویں قومی کھیلوں اور امریکی نمائش گولڈ ایوارڈ میں کامیابی حاصل کی۔ اس نے اپنے ٹیبیٹن منظر کو گھر میں پھیلانے کا آغاز کیا۔

اس بار 318 سیچوان -ٹیبیٹ لائن میں چہل قدمی کرتے ہوئے ، جھو سونگمین نے تبتی زمین کی تزئین کی پینٹنگ کے جذبے کو مزید متاثر کیا۔ مختلف عمروں میں ، اس نے گذشتہ برسوں میں تبت اور تبت کی پینٹنگز کے جذبات کا ازالہ کیا ، اور 318 سیچوان ٹیبیٹ لائن کو موقع کے طور پر پینٹ کرنے کا موقع لیا۔ اس نے اب مناظر کو پینٹ نہیں کیا ، بلکہ اس تاثر کی وجہ سے دوبارہ متاثر ہوا۔ زمین کی تزئین کی شان اور سڑک کی مشکلات ، اور اس شاہراہ منصوبے کی تعمیر کی مضبوط لیجنڈ سے ، میں نے مادر وطن کے پہاڑوں اور ندیوں کی عظمت کو محسوس کیا ، اور بلڈروں کی سختی ، محصور ، قربانی اور لگن کو محسوس کیا۔

یہ سفر 1،600 کلومیٹر سے زیادہ تھا ، اور وہ اتار چڑھاؤ کے ساتھ ساتھ آیا ، اور آب و ہوا بہت مختلف تھی: اچانک ، موسم بہار میں ، سخت سردیوں میں ، اس کے برعکس تخیل سے بالاتر تھا۔ اس کے نتیجے میں ، پینٹر نے ایک ہی وقت میں اپنے جذبات اور جذبے کا اظہار کیا۔ یہاں ، بشونگ ، یینیون ، اسنو ماؤنٹین ، اولے ، آڑو کے پھول ، بہتے ہوئے پانی ، مکانات ، جھنڈے ، کردار ، پرندوں اور درندوں ... مصنف تمام احساس کی طرف اشارہ کرتے ہیں ، اور اس کے ذہن کا تاثر مناظر پر نہیں لکھا جاتا ہے ، اور شاذ و نادر ہی کسی خاص جگہ سے مطابقت رکھتا ہے۔ مناظر ، رنگین رنگ ، منفرد زمین کی تزئین اور جذباتی جوش و خروش کے وہم نے مصنف کو ایک تکنیک اور معمول بنانے کے لئے کسی ایک تکنیک اور معمول کا انتخاب کرنے سے قاصر کردیا ہے۔ اب اسے روایتی لٹریٹری قلم اور سیاہی کے ساتھ پیش کرنا ممکن نہیں ہے۔ لہذا ، مصنف کو اپنے خیالات کا اظہار نئے ماڈلز اور نئے امکانات کے ساتھ کرنا چاہئے۔ شاید یہ واٹر کلر ہے ، ہوسکتا ہے کہ یہ پینٹ ہو ، شاید یہ روایتی سیاہی ہو ، ہوسکتا ہے کہ توجہ مرکوز کی جائے ، اور یہاں تک کہ گرافٹی ساخت کی ساخت بھی بنائی گئی ہو۔

جھو سونگمین نے کہا کہ اس شعبے میں ، جب وہ سطح مرتفع کے پاس گیا تو ، وہ شاندار ، شاندار ، ویران اور شاندار تھا ... اور یہاں تک کہ کسی دوسرے سیارے میں جانے کا احساس بھی۔ اب اسے روایتی پینٹنگ میں پیش کرنا ممکن نہیں ہے۔ کاپی کرنے اور مرمت اور دوبارہ بھرنے کے طریقہ کار کو مکمل کرنا اب ممکن نہیں ہے۔ تاہم ، اگرچہ پیشروؤں کا کوئی تجربہ نہیں ہے ، چاہے وہ اچھا ہو یا برا ، ہر اسٹروک اس کی اپنی تلاش ہے۔ وہ اپنے خیالات کا اظہار کرنے کے لئے اپنا اپنا طریقہ استعمال کرتا ہے۔ پینٹنگ کو ایک روح پیش کرنا چاہئے۔ اس کی روح تبت کی روح ہے۔ یہ پینٹنگز تبت کی طرح نظر آتی ہیں ، لیکن وہ مکمل طور پر تبت نہیں ہیں ، بلکہ تبت میں مصنف کی روح ہیں۔

ریڈ میموری سے گزر رہا ہے
پچھلا۔
چن گوہاؤ کو نانیو میں نمبر 3 ٹیم کے طور پر منتخب کیا گیا تھا۔
اگلے
دنیا کے سیکھنے کے وسائل آس پاس ہیں
دیہی صنعت "پھولوں سے بھری ہوئی" ہے! پنگڈونگ ٹاؤن ، ہیفینگ کاؤنٹی کی اعلی معیار کی ترقی
ٹائفون "ٹالی" پیدا کرتا ہے! یانگجیانگ نے ہنگامی ردعمل کا آغاز کیا ہے! تخمینہ شدہ لاگ ان وقت →
شانوی میری ٹائم سیفٹی ایڈمنسٹریشن نے ٹائفون ڈیفنس کا ایک اچھا کام کرنے کے لئے ایک سطح III کا ردعمل شروع کیا
چینی ڈائیونگ "ڈریم ٹیم" کے پہلے آخری دن ورلڈ سوئمنگ چیمپینشپ ڈائیونگ پروجیکٹ کا پہلا فائنل
گلوبل ٹاؤن شپ کی اپنی "ولیج سپر" ہے! گوانگ ڈونگ "اسپورٹس+" امداد نے قابل ذکر نتائج حاصل کیے ہیں
یانگچن سٹی نے ٹائفونز کی سفید انتباہ جاری کی! ٹائفون آسمان خطرے سے کیسے بچتا ہے؟
ما ژانگ کی عوامی تحفظ نے ایک مشتبہ شخص کو گرفتار کیا۔
"موومنگ میں سرمایہ کاری ٹھیک ہے!"
گویا مینہٹن میں ، زانجیانگ یہ فلک بوس عمارتیں ایک سیکنڈ میں شائع ہوئی ہیں
پلیٹ فارم کی معیشت کی نئی جیورنبل کی حوصلہ افزائی کریں
ڈپٹی صدر کی آمدنی صرف چند سو ہے ، اور کام پر جانے کا منصوبہ نکال دیا گیا ہے۔ 95 فیصد سے زیادہ بینک انشورنس انڈسٹری کارکردگی کی تنخواہ میں تاخیر کی ادائیگی اور بازیابی میں کٹوتی کے نظام کو نافذ کرے گی۔