اس کی ساری زندگی دوسروں کے لئے کام کرتی رہی ، لیکن کسی کو بھی اس کے نام کی پرواہ نہیں ہے

جیبی کیٹ نے حال ہی میں ایک انتہائی پرسکون فلم دیکھی ، طویل نہیں ، ڈوبان پر درجہ بندی کرنے والوں کی تعداد صرف 1،400 سے زیادہ ہے۔

انٹرنیٹ پر اس فلم کے بارے میں مزید معلومات نہیں ہیں ، صرف اتنا ہے کہ فلم نے 70 ویں وینس فلم فیسٹیول کے افق سیکشن میں بہترین ہدایتکار کا ایوارڈ جیتا تھا۔

فلم کے نام اور کہانی کی طرح ہی پوسٹر کا ڈیزائن بھی بہت آسان ہے۔

"ایک پرسکون زندگی"

جان مے کی زندگی واقعتا quiet پرسکون ہے۔ خاموشی سے میرا مطلب ہے کہ وہ تنہائی کی ڈگری ہے جو وہ حالت پر پہنچا ہے۔

وہ ایک سرکاری محکمہ میں کام کرتا ہے اور ایک عام سماجی کارکن ہے جو مرنے والوں کو ان کے لواحقین کی تلاش میں مدد فراہم کرتا ہے۔

متوفی کسی کی پرواہ کیے بغیر تنہا مرگیا۔

جان مے کے ملازمت کی نوعیت خاصی ہے۔ وہ لوگوں سے شاذ و نادر ہی بات چیت کرتا ہے ۔وہ متوفی کے کنبہ اور دوستوں کی تلاش میں مصروف ہے ۔تاہم ، زیادہ تر معاملات میں ، وہ متوفی کے جنازے میں شرکت نہیں کریں گے ۔اس کے برعکس ، جان مے مرحوم کے ساتھ ہیں۔ آخری سفر ختم کیا۔

ہفتے کے دن ، جان مے بہت سخت اور سنجیدہ ہیں ، اور زندگی کے لئے اپنی سخت ضرورتیں رکھتے ہیں۔

یہاں تک کہ اگر وہ تنہا کھاتا ہے تو وہ دسترخوان کو احتیاط سے رکھے گا ، یہاں تک کہ اگر وہ ڈبہ بند فاسٹ فوڈ کھاتا ہے تو ، وہ اسے پلیٹ کے بیچ احتیاط سے رکھے گا ، خود کو ایک گرم چائے کا کپ بنائے گا ، اور بڑے کھانے کی طرح اس کا لطف اٹھائے گا۔

کسی شخص کی زندگی کو بھی کچھ حسرت کی ضرورت ہوتی ہے۔

جان مے ہر اس شخص کا احترام کرتے ہیں جو اکیلے ہی مر گیا تھا۔ وہ اس میت کی تصاویر اکٹھا کرے گا جس نے اپنے ساتھ چھو لیا ہے اور ایک بڑا البم بنائے گا۔ان تصاویر کو دیکھیں تو ایسا لگتا ہے کہ وہ ایک دوسرے کو جان چکے ہیں۔ اسی.

ان کا خیال ہے کہ تدفین کا طریقہ مرحوم کو آخری مہذب عطا کرسکتا ہے۔ تدفین کے مقابلے میں تدفین میں تابوت اور قبرستان کی ضرورت ہوتی ہے اور اس کی قیمت بھی زیادہ ہوجائے گی۔ یہ بھی ایک وجہ بن گئی ہے کہ جان مے کو منقطع کردیا گیا تھا۔

جان مے محکموں کے انضمام اور اہلکاروں کے اخراجات کم ہونے کی وجہ سے اپنی ملازمت سے ہاتھ دھو بیٹھے۔

وہ 20 سال سے زیادہ عرصے سے اس کام میں مصروف ہے۔ اسے چھٹ .وں کا نوٹس ملنے سے پہلے ہی ایک نیا کیس ملا تھا۔اس نے آخری مرحوم کے لواحقین اور دوستوں کو تلاش کرنے کا فیصلہ کیا تھا اور اپنے کام کو کامیاب انجام دینے کا فیصلہ کیا تھا۔

فلم "پرسکون زندگی" میں ، شروع سے آخر تک کوئی شور و غریب آواز نہیں ملتی ، کرداروں کے مابین مکالمہ بلند نہیں ہوتا ، اور پس منظر کی موسیقی ایک نرم اور پرسکون پیانو موسیقی ہے۔

ہر گلی اور ہر جگہ جان مے چلتا ہوا تنہائی کے ایک بے ہودہ احساس سے بھرا پڑا تھا۔

تصویر کا لہجہ گرم ہے ، لیکن جان مے نے ایک صاف سوٹ پہنا ہوا ہے ، ساحل سمندر کے کنارے تنہا کھڑا ہے ، ایک لفظ بھی کہے بغیر ، خاموشی سے مخالف کیمرہ کی طرف دیکھا ، پھر بھی ہر تنہا شخص کے دل کو گہرا لگا۔

جان مے نے ایک بار اپنے آپ کو قبرستان دکھایا تھا ۔اس نے اپنی زندگی کا بیشتر حصہ دوسروں کے جنازے کے لئے اکیلے گزارا تھا ۔اس نے بہت سارے لوگوں کو خاموشی سے مرتے دیکھا ہے ۔وہ ان مردوں کی "تنہائی" کو سمجھتا ہے۔

اگر کوئی رشتہ دار اور دوست ہیں جو آخری بار مردہ کو بھیج سکتے ہیں تو ، یہ زندہ لوگوں کے لئے بھی مردوں کے ساتھ صلح کرنے کا ایک طریقہ ہے۔

اس فلم سے ، میں ایک اور کلاسک جاپانی مووی "دی حوصلہ افزائی ڈویژن" کے بارے میں سوچتا ہوں۔

"حوصلہ افزائی" ایک ایسی فلم ہے جس نے مجھے پہلی بار اس پیشہ سے قریب سے سمجھا۔

اس فلم کو دیکھنے سے پہلے ، جادو کے بارے میں بات کرتے ہوئے بہت سے لوگ نفسیاتی مزاحمت محسوس کریں گے ، لیکن مجھے یقین ہے کہ فلم دیکھنے کے بعد ، ہر ایک کی آنکھیں نم ہوجائیں گی۔

اندراج ماسٹر صاف کپڑے پہنتا ہے ، جسم کی گندگی کو صاف کرتا ہے ، اور مرنے والے کے لئے کنگھی میک اپ کرتا ہے ، تاکہ میت سڑک کے آخری حصے کو مہذب انداز میں چل سکے۔

اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ ان کی موت سے پہلے ان کا کیا قبضہ اور شناخت ہے ، جب وہ آنکھیں بند کرتے ہیں تو ، انہیں دنیا کو الوداع کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

جان مے اس کام کے لئے ہمیشہ ایک نرم دل رکھتے ہیں۔اس نے متوفی کے لواحقین اور دوستوں کی جگہ لی اور چاہتے تھے کہ وہ آخری لمحے میں تنہا محسوس نہ کریں۔

تنہا ہونے کا مطلب صرف تنہا ہونا نہیں ہے۔ جب آپ اپنے روحانی دنیا میں اپنے دل و سکون حاصل کرلیں گے تو ، لوگوں کو واقعی گرمی محسوس ہوگی۔

موت دراصل کوئی بھیانک چیز نہیں ہے ۔مردوں اور ہر زندگی کا احترام کرو ، یہ جادوگر ہے ، جان مے دنیا کی آواز ڈالنا چاہتا ہے۔

دراصل ، میں نے سوچا تھا کہ "خاموش زندگی" بھی ایک شفا بخش فلم ہے ، لیکن جب میں نے اختتام دیکھا تو پھر بھی میں نے اسکرین رائٹر کو "بلیڈ بھیجنا" چاہا ، جو "افسردگی کو ٹھیک کرنے" والی بھی تھی۔

لیکن اس "خاموشی" کی یاد دلاتے ہیں جس پر فلم نے ہمیشہ زور دیا ہے ، جان مے کی زندگی واقعی "خاموش" ہے جیسا کہ کوئی نہیں جانتا ہے۔

وہ خاموشی سے آیا اور خاموشی سے چلا۔ آپ جان مے کے چہرے پر تکلیف نہیں دیکھ سکتے ۔اس کے برعکس ، یہ نایاب امن اور ہم آہنگی ہے۔

ہاں ، جان مے آخر میں اکیلا نہیں رہتا ہے۔ ان کی الوداعی تقریب میں ، بہت سے "دوست" دیکھنے کو آئے ، ایک دوسرے کو گرما رہے تھے ، اور ایک دوسرے کو پسند کرتے تھے ، جان مے نے آخر کار "زندگی" کو بالکل الوداع کہا ، شاید یہ یہ اس کے لئے بہترین سکون ہے۔

(اس مضمون کی رائے خود مصنف ہیں)

7 سیٹوں والی ایس یو وی کیری کے 60 ، جو 59،000 سے پہلے سے فروخت کی جاتی ہے ، وہ کیسے چلتی ہے؟
پچھلا۔
جون میں ، جوائنٹ وینچر برانڈ کی کاروں کی مقبولیت میں اضافہ ہوا ، اور آزاد ایس یو وی کی فروخت ابھی بھی متوجہ تھی!
اگلے
لی ژاؤپینگ کی قبولیت تقریر غیر معمولی جذباتی ذہانت کو ظاہر کرتی ہے ، اور دیانت دار لوگوں میں بھی خوب مزاح ہوتا ہے!
پہلے کوارٹر میں 6 شاٹس میں سے 4 اور 14 پوائنٹس! ہارڈن نے اسکورنگ کا موڈ آن کیا اور واریروں کو دو بار ٹائم آؤٹ کال کرنے پر مجبور کیا
کیا ایل او ایل روبوٹ مہارت دوبارہ گرم ہے؟ لگاتار چار چوٹیں آئیں
کتابوں کی دکان پریڈ 2018 | تصویری کتابیں اتنی مہنگی ہیں ، یہ کتاب کی دکان انہیں مفت میں ادھار لے سکتی ہے! "چلنے پھرنے والے بچوں کے لئے مقدس سرزمین" کے بارے میں جانیں
سبھی جانتے ہیں کہ سفید رنگ کی کاریں مقبول ہیں ، لیکن میں نے توقع نہیں کی تھی کہ ان کی اتنی مقبولیت ہوگی
میرے والد نے مجھے جس بندوق کو گولی مارنا سکھایا تھا بالآخر اس نے اسے مارا!
کوائشو قدیم آئرن معاشیات ایک بار پھر آگ لگی ہیں! 10W + پرانے آئرن نے کس بات کی خاطر براہ راست براڈکاسٹ روم میں رش کیا؟
سڑک کی تلاش: شمالی سنکیانگ میں چھپے ہوئے پراسرار جیڈ کی تلاش
مانچسٹر یونائیٹڈ تین آئرن گارڈز کو نشانہ بنانے کے لئے مرکزی محافظ خریدتا ہے؟ موجودہ پانچ مرکزی محافظوں کے ابھی تجدید ہونے کے بعد اسے فروخت کرنے کا زیادہ امکان ہے
چلا گیا یورپی میڈیا نے ہتھیاروں کے سب سے اوپر 5 دستخط کرنے والے اہداف کو پھٹایا ، دو بنڈسلیگا تلی ہوئی مرغیاں درج ہیں
لور! شنگھائی ایس آئی پی جی انٹرنیشنل گیٹ کے 93 ویں منٹ میں ، یہ ایک اونگ ہے ، چونگ کی پاگل جشن چیمپئن شپ جیتنے جیسا ہے۔
تیل کے ضائع ہونے سے ڈرتے ہیں اور سردیوں میں گرم ہوا چالو کرنے سے گریزاں ہیں؟ ایسے ڈرائیور کو مارا پیٹا جانا چاہئے