. "تائیوان برانڈ" کو چھوڑ دو؟ امریکہ نے جزیرے میں عوامی رائے کو فوری طور پر توڑنے کے لئے ایک حفاظتی حکمت عملی کی منصوبہ بندی کا اعلان کیا

.

. 1979 میں، چین اور ریاستہائے متحدہ نے سرکاری طور پر قائم کیا، تاکہ سوویت یونین کے خطرے کو حل کرنے کے لۓ، دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کو تیزی سے گرم کیا. تاہم، سوویت یونین اور چین کی جامع طاقت کے مسلسل اضافے کے ساتھ، ریاستہائے متحدہ امریکہ دوبارہ چین کو ممکنہ مخالف اور اہم روک تھام کے اعتراض کے طور پر رجوع کیا جاتا ہے. چین میں امریکی اسٹریٹجک مجموعی ترتیب میں، ایک اہم تبدیلی "تائیوان چین" میں اضافہ کرنا ہے، اور چین میں "گھوڑے کی پیانو" کے طور پر تائیوان کو چالو کرنا ہے.

.

. حقیقت میں، چین اور ریاستہائے متحدہ کی تاریخ سے، ریاستہائے متحدہ امریکہ نے ہمیشہ "تائیوان برانڈ" کو بھی کہا ہے، یہاں تک کہ چین میں، "ہنیمون دور" نے نہیں دیا ہے. ریاستہائے متحدہ کے لئے، ریاستہائے متحدہ کے دونوں اطراف پر "غیر غیر غیر مناسب، منفرد، جلدی" کو برقرار رکھنا، جو امریکیوں میں بہترین دلچسپی ہے. یہ تائیوان کو ہتھیاروں کو فروخت کرنے کے لئے جاری رکھتی ہے، براہ راست اقتصادی مفادات تلاش کر سکتے ہیں؛ دوسری طرف، ہم تائیوان کے مسائل کو اپنے چپس کو بہتر بنانے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں، اقتصادی اور تجارت، ٹیکنالوجی، ٹیکنالوجی اور ہائیڈرسٹ کے شعبوں میں معاہدے اور رعایتوں کو معاہدے اور رعایت کرنے کے لئے. چین کا اضافہ تائیوان حکام نے ریاستہائے متحدہ کے لئے لڑنے کی کوشش کی ہے، مینلینڈ چین کے خلاف جنگ، اور "ردعمل کے ردعمل" کو چلانے کا موقع لیں.

.

.

. تائیوان ذرائع ابلاغ کی رپورٹوں کے مطابق، ریاستہائے متحدہ نے حال ہی میں ایک بھاری قومی سلامتی کی حکمت عملی کی منصوبہ بندی کا اعلان کیا، جو بھی پہلی قومی اسٹریٹجک منصوبہ ہے جو بائیڈن کی پہلی ریلیز ہے. یہ اطلاع دی گئی ہے کہ یہ اسٹریٹجک منصوبہ کا مقصد یہ بتاتا ہے کہ امریکہ نے دنیا کے ساتھ کس طرح بات چیت کی اور کئی بار ذکر کیا. اگرچہ یہ سیکورٹی حکمت عملی کی منصوبہ بندی کی گئی ہے کہ واشنگٹن چین کے ساتھ ناگزیر اسٹریٹجک مقابلہ کرے گا، لیکن یہ بھی زور دیتا ہے کہ اس مقابلہ کا مطلب یہ نہیں ہے کہ دونوں اطراف تعاون نہیں کرسکتے ہیں. اس کے علاوہ، ریاستہائے متحدہ نے موسمیاتی تبدیلی، عالمی صحت کی حفاظت، فوجی کنٹرول اور جوہری معذوری میں چین کے تعاون کا بھی خیر مقدم کیا ہے.

.

.

. ریاست ہائے متحدہ امریکہ نے اس بھاری اسٹریٹجک منصوبہ کا اعلان کرنے کے بعد، جزیرے میں عوامی رائے کو فوری طور پر توڑ دیا، کچھ ذرائع ابلاغ اور سیاست دانوں نے گرمی سے باہر چھلانگ لگائی. ایک سبز جسم ہے، امریکی اسٹریٹجک منصوبہ نے یہ "اہم معیشت اور سیکورٹی شراکت داروں" کا ذکر کیا ہے جو تائیوان کی حمایت کرے گی، جو "امریکی طویل مدتی عزم" کے مطابق ہے. تائپی ڈی جاپانی نمائندہ جائی تبدیل کرنے میں سوشل میڈیا میں کہا گیا ہے، "مئی تائیوان، ریاستہائے متحدہ امریکہ، جاپان کی دوستی میں رہتا ہے". یوزر Netizens یقین رکھتے ہیں کہ اگرچہ بائیڈن حکومت بہت واضح نہیں ہے، امریکہ نے بار بار "ایک چین" کی پالیسی کی توثیق کی ہے. اس وقت، یہ مقابلہ ہو گا، اور وہاں تعاون ہو گی، یہ بہت عملی ہے. رویہ. اس کے علاوہ، ریاستہائے متحدہ کے ساتھ چین کو ایڈجسٹ کیا گیا ہے، بائیڈن حکومت "تائیوان برانڈ" کو ترک کرنے کا امکان ہے کیونکہ ریاستہائے متحدہ تائیوان میں "سیاست".

.

.

. مندر ہے، اس نے بھی تبصرہ کیا کہ "بائیڈن حکومت تائیوان کی حمایت کرتا ہے"، ترقی پسند پارٹی کی وزارت نے نام نہاد "TAMEIMEI تعلقات" کی وکالت کی ہے، جو مکمل طور پر خود کو دھوکہ دیتی ہے. وجہ بہت آسان ہے، تائیوان ایک امریکی اتحادی نہیں ہے، یہاں تک کہ اگر دونوں اطراف کے درمیان مسلح تنازعہ موجود ہے تو، امریکہ تائیوان کے خلاف محافظ نہیں کرے گا. مینلینڈ کی معیشت اور فوجی طاقت میں تیزی سے اضافے کے سامنا، بائیڈن حکومت تائیوان کے مسئلے پر واضح طور پر پھیلاتے ہیں، اور مستقبل کے براعظم کی رکاوٹیں صرف زیادہ سے زیادہ ہیں، کم اور کم نہیں ہوں گے. ڈیموکریٹک پارٹی کے حکام "ریاستہائے متحدہ امریکہ اور جمالیاتی منفرد" چاہتے ہیں، اور کوئی جنون نہیں ہے.

.

. جیسا کہ ہم سب جانتے ہیں، 1840 آبادی کی جنگ کے بعد سے تائیوان کی قسمت ہمیشہ متحد، تقسیم، ذائقہ، اور عزت اور نفرت ہے. ملک کی مضبوط، قوم کی بحالی، بنیادی طور پر ماں کی مکمل اتحاد کے مکمل اتحاد کے کراس اسٹریٹ تعلقات اور حتمی عمل کی سمت کا تعین کرتا ہے. اس کے علاوہ، تائیوان کا مسئلہ ملک کی خرابی کی شکایت کی وجہ سے ہے، اور یہ قومی بحالی کے ساتھ بھی ختم ہو جائے گا. گزشتہ 70 سالوں میں، اس وجہ سے تائیوان کے مسائل حل کرنے میں ناکام رہے ہیں، اور سب سے اہم وجوہات میں سے ایک مسائل کو حل کرنے کی طاقت کی کمی ہے. یقینا، جزیرے میں لوگوں کی معیشت کے لئے زیادہ براعظم کے خیالات ہیں، اور میں فوجیوں کے دو اطراف نہیں دیکھنا چاہتا ہوں.

.

.

. دراصل، مرکزی لینڈ نے ہمیشہ امید کی ہے کہ معاشی اور سماجی دو اطراف کے انضمام کے ذریعہ، روح کی اتحاد کا تعاقب، 10،000 سے بھی کم، تنقید کے دونوں اطراف "مضبوط موڑ میلون" نہیں ہوگی. تاہم، تائیوان کے حکام نے ہمیشہ "نو دو اتفاق رائے" کو تسلیم کرنے سے انکار کر دیا، لیکن "ردعمل کے ردعمل" کو فروغ دینے کے عمل کو بھی تیز کرنا، اور تائیوان کے پرامن قرارداد کی امکانات بنیادی طور پر صفر ہے. اور مرکزی لینڈ کے لوک ہتھیاروں میں اضافہ ہوا ہے، اور تائیوان کا مسئلہ اگلے نسل میں نہیں چھوڑا جا سکتا ہے. یہ کہا جا سکتا ہے کہ تائیوان کی آزادی تار پر ہے. اگر کیو کی دنیا کو لے جانے کی جرات ہوتی ہے، تو یہ 14 ارب چینی چینی اجتماعی طور پر قومی متحد مسئلہ پر کی خلاف ورزی کرے گی، پھر اسے گھاٹ میں کام کرنا پڑے گا!

.