. بائیڈن امتیاز کا سامنا ہے! ایک دن دو تحریکوں، امریکی سپیئر سر چین سے مراد ہے، چین میں ایک مضبوط انتباہ ہے

.

. ایک مہینے کے بعد، بائیڈن کی حکومت کی خارجہ پالیسی زیادہ واضح ہے. مختلف شعبوں میں ریاستہائے متحدہ کے نقطہ نظر سے، چین اب بھی "آنکھ ناخن" سمجھا جاتا ہے، "چین کا جواب" امریکی حکومت کے سفارتی کی سب سے بڑی ترجیح بن جائے گی. معاملات..

.

. "عالمی ٹائمز" کے مطابق، بائیڈن کی حکومت کی دو بڑی تحریکوں کو توجہ مرکوز کر رہی تھی. سب سے پہلے، وائٹ ہاؤس نے "عارضی قومی سلامتی کی اسٹریٹجک پالیسی" کا اعلان کیا. یہ دستاویز بائیڈن کی حکومت کے ابتدائی سفارتی پالیسی پالیسی کے برابر ہے؛ دوسرا یہ ہے کہ امریکی سیکرٹری آف اسٹیٹ برلن نے پہلی غیر ملکی پالیسی کی تقریر جاری کی، امریکی سفارتکاری کی وضاحت کی ترجیحات یہ معاملہ امریکی سفارتی پالیسی پر مبنی ہے.

.

.

. یہ امید ہے کہ ریاستہائے متحدہ امریکہ میں یہ دو اہم اعمال چین میں ہیں. یہ 24-صفحہ "عارضی قومی سلامتی کی اسٹریٹجک پالیسی" نے بائیڈن کی حکومت کی عالمی حکمت عملی کی وضاحت کی، لیکن چین 20 بار تک ذکر کیا گیا تھا. پالیسی پر بھی زور دیا جاتا ہے کہ عالمی طاقت کی تقسیم کو تبدیل کر رہا ہے، چین کو فوری طور پر مضبوط بن گیا ہے "امریکہ میں" "نیا خطرہ" ریاستہائے متحدہ میں "ممکنہ مسابقتی" ہے. غیر ملکی میڈیا کا خیال ہے کہ یہ اسٹریٹجک پالیسی "حملے کی نوعیت" "، تشویش کی عبادت کرتے ہوئے، اتحادیوں اور شراکت داروں کو متحد کرنے کے لئے وعدہ کی عبادت کرتے ہوئے،" ریاستہائے متحدہ کے حکم کے لئے خطرہ "، اور اس کی حکومت چین کو ٹراپ حکومت کی مدت جاری رکھے گی.

.

.

. اسی دن، برکین نے ایک غیر ملکی پالیسی کی تقریر جاری کی ہے براہ راست چین کو ترجیح دینے کا دعوی کیا ہے. Brinkens امریکی غیر ملکی پالیسی کے لئے آٹھ ترجیحات کی فہرست، جو نئے تاج، معیشت، جمہوریت، اتحادیوں، امیگریشن، اتحادیوں، آب و ہوا، ٹیکنالوجی اور چین کے طور پر خلاصہ کیا جا سکتا ہے. بلین صرف چین سے بھاگ گیا اور دعوی کیا کہ دوسرے ممالک کے مقابلے میں، ریاستہائے متحدہ میں موجود چین کے چیلنجوں کو الگ الگ تھا. یہ 21 ویں صدی کا سامنا "سب سے بڑا جیوپولیٹک چیلنج" ہے. Brinken کی تعریف کے مطابق، امریکی چین تعلقات "اس مقابلہ کے دوران مقابلہ، تعاون تعاون کر سکتے ہیں، اور تصادم کا سامنا کرنا پڑتا ہے."

.

.

. چاہے یہ "عارضی قومی سلامتی کی حکمت عملی کی پالیسی" ہے، یہ چین کے لئے بھی بہت بڑا ہے، اور زور دیتا ہے کہ مشترکہ اتحادی چین سے نمٹنے کے لئے اور مستقبل قریب سے، وہ واقعی کر رہے ہیں. امریکی حکومت کے حکام اکثر "چین کے خطرات" کو روکتے ہیں، اور بائیڈن نے چین کے ساتھ مقابلہ کرنے کے لئے تمام کمپنیوں کو بھی اپیل کی ہے. اس کے علاوہ، برطانوی "مالی ٹائمز" کے مطابق، ریاستہائے متحدہ امریکہ جاپان، بھارت اور آسٹریلیا ایشیا میں "چین کے خلاف جنگ" کرنے کے لئے ویکسین کی تقسیم کے پروگراموں میں مشغول کرنے کی منصوبہ بندی کررہا ہے، جو چار میں مختلف منصوبوں میں سے ایک ہے. ممالک، اور ریاستہائے متحدہ امریکہ کی مستقبل کی توانائی کی توقع کرتا ہے کہ مستقبل میں توانائی، بھارت میں ایک اہم، جرات مندانہ پہلو پر عمل درآمد کرے.

.

.

. امریکی بھرتی چین اور چین کو بھی ایک سخت جواب دیتا ہے. چین کی تقریر کے اظہار کے جواب میں، چین کی تقریر، چین کی خارجہ وزارت کے ترجمان وانگ وینبن نے کہا کہ گلوبلائزیشن کے دور میں، یہ گروہ کی مدد کرنے کے لئے، اور کسی خاص ملک کے چھوٹے حلقوں میں مشغول ہے، اس کے بارے میں جانتا ہے. باہر جانا.

.

. اس وقت، بین الاقوامی برادری کے زیادہ سے زیادہ آوازیں ریاستہائے متحدہ سے گفتگو کرتے ہیں کہ امریکہ نے جاذب استحکام برقرار رکھنے کے لئے، چینی کے طور پر بغاوت کی، لیکن ریاستہائے متحدہ امریکہ اب بھی پرانے سوچ کو چھوڑنے اور چین سے نمٹنے کے لئے نہیں لگتا ہے. تاہم، بائیڈن کی حکومت کو یہ تسلیم کرنا چاہئے کہ چین بڑا ہے، چین کی منصوبہ بندی کو اس کو حاصل کرنے کے لئے آسان نہیں ہے. جب ریاستہائے متحدہ کو ثابت ہوتا ہے تو، چین کو ان کی اپنی طاقت کو مضبوط بنانے کے لئے جاری رکھنا چاہئے، اور بالآخر امریکہ کو گرنے کی منصوبہ بندی کرنے دو.

.

. (ایڈیٹر: TSN)

.