بیٹی نے ایک ویڈیو شائع کی جس میں کہا گیا تھا کہ اسے اغوا کیا گیا ہے ، اور "اغوا کار" کی قیمت 5 ملین یوآن ہے! اس کے پیچھے اسرار بہت گہرا ہے ...

"ماں اور والد ، میں اب تھوڑا سا خوفزدہ ہوں ، مجھے چھین لیا گیا ..."

اس سال اپریل میں ، شنگھائی میں ایک شوہر اور بیوی ، مسٹر وانگ کو اچانک اپنی بیٹی ژاؤو کی مدد کی ویڈیو موصول ہوئی جو بیرون ملک تعلیم حاصل کررہی تھی۔ جلد ہی ، ایک عجیب شخص نے فون کیا اور کہا کہ ژاؤ یو اس کے ہاتھ میں ہے ، لوگوں کو بچانے کے ل you ، آپ کو لازمی طور پر 5 ملین یوآن تاوان نکالیں۔ اپنی بیٹی کی ذاتی حفاظت کو یقینی بنانے کے لئے ، مسٹر وانگ اور ان کی اہلیہ نے اغوا کاروں سے نمٹنے کے دوران اس کیس کی اطلاع دی۔

تاہم ، شنگھائی پولیس نے تفتیش کی کہ اغوا کے معاملے کے پیچھے ایک اور معمہ ہے۔

01

17 اپریل کو شام 3 بجے سے زیادہ وقت ، مسٹر وانگ کے جوڑے کو ژاؤو کی مدد کی ایک ویڈیوز موصول ہوئی ، اور کہا کہ انہیں لے جایا گیا۔ اس کے بعد ، ایک شخص نے فون کو مسٹر وانگ کی اہلیہ کو ڈرانے کے لئے ژاؤو کے وی چیٹ کا استعمال کیا۔ جوڑے کو 5 ملین یوآن تاوان ادا کرنے کی ضرورت ہے۔

اس جوڑے نے اپنے بچوں کے ٹھکانے کے بارے میں استفسار کیا ، لیکن انہیں معلوم ہوا کہ انہیں اسکول میں اسکول میں ہونا چاہئے تھا۔ ژاؤوئو اس دن اسکول نہیں گیا تھا ، اور نہ ہی وہ ہاسٹلری میں تھا۔ مقامی پولیس نے مسٹر وانگ کو بتایا ، ژاؤوئو نے جھکا دیا ہے۔

شنگھائی پولیس جائے وقوعہ پر پہنچنے کے بعد ، مسٹر وانگ نے کہا کہ اس نے 120،000 یوآن اغوا کاروں میں منتقل کردیا تھا ، اور ان کی اہلیہ نے بھی تقریبا 33 گھنٹے کے لئے دوسری پارٹی کو فون کیا۔

مسٹر وانگ: ویڈیو میرے گھر کو ریکارڈ کررہی تھی ، لہذا میری اہلیہ نے یہ ویڈیو کھول دی کہ آیا گھر میں کوئی ہے یا نہیں۔ اس نے کہا کہ وہ براہ راست ٹکٹ پھاڑ دے گا۔

مسٹر وانگ نے کہا کہ انہیں اور ان کی اہلیہ کو شبہ ہے کہ یہ ٹیلی مواصلات کی دھوکہ دہی ہے۔ چونکہ اس کی بیٹی صرف ایک ماہ سے بھی کم عرصے کے لئے ملک میں گئی تھی ، لہذا اتنے مختصر وقت میں لوگوں کو ناراض کرنا ناممکن تھا۔ چنانچہ اغوا کار کی طرف سے کال موصول ہونے کے بعد ، جوڑے نے بار بار کہا کہ وہ صرف اس وقت رقم منتقل کریں گے جب انہوں نے اس کی بیٹی کو دیکھا۔ مسٹر وانگ کی اہلیہ نے بھی ایک سوال پھینک دیا کہ صرف ان کی اپنی صلاحیتوں کو ہی اس کا جواب معلوم تھا۔

مسٹر وانگ کی اہلیہ: اپ کہاں ہیں؟ ہمارے پاس کتنی مچھلی ہے؟

مشتبہ افراد: دو کچھوے ، مچھلی نہیں اٹھائیں ، ٹھیک ہے؟

اغوا کار کے اس جواب نے مسٹر وانگ کی اہلیہ کو پختہ یقین دلایا کہ اس وقت ان کی بیٹی ژاؤوئو دوسری پارٹی کے ہاتھ میں تھی۔ "ہمارے اہل خانہ نے دو کچھیوں کی پرورش کی۔ میں نے جان بوجھ کر کچھ مچھلیوں سے پوچھا۔ بیرونی لوگ مچھلی کا جواب ضرور دیں گے ، ٹھیک ہے؟ تو میں جانتا ہوں کہ میری بیٹی اس کے ہاتھ میں ہے۔"

02

ایک طرف مزید اشارے حاصل کرنے کے ل the ، شنگھائی پولیس نے ملٹی نیشنل پولیس تعاون کے طریقہ کار کے ذریعہ ہلکی بارش کا ٹھکانہ پایا ، اور دوسری طرف ، پولیس فورسز کو کپڑے پہننے کا بندوبست کیا ، اور مزید معلومات سیکھنے کے لئے ژاؤ یو کی والدہ سے رابطہ کرنے کے لئے اوپر گیا۔

اس کے علاوہ ، پولیس کو یہ معلوم ہوا کہ ژاؤو کی انٹروورٹڈ شخصیت بیرون ملک ایک ماہ سے بھی کم ہے۔ معاشرتی حلقہ نسبتا simple آسان ہے ، اور اس میں کوئی غیر معمولی اخراجات نہیں ہے۔ اس سے معاشی رکاوٹوں یا ضرورت سے زیادہ اخراجات کی وجہ سے ژاؤ یو کی صورتحال کو خارج کردیا گیا ہے ، اور اس کے ہم جماعت یا دوستوں کے ساتھ اغوا کے ڈرامے کو خارج کردیا جائے گا۔

اب پولیس آفیسر کے سامنے صرف دو امکانات باقی ہیں: یا تو ژاؤوئو کو واقعی اغوا کا سامنا کرنا پڑا ، یا یہ انتہائی پیچیدہ اور الجھا ہوا ٹیلی مواصلات نیٹ ورک کی دھوکہ دہی ہے۔

ٹیلی مواصلات کے نیٹ ورک کے دھوکہ دہی کی قیاس آرائیوں کی وجہ یہ ہے کہ جب مسٹر وانگ اغوا کار کے لئے پہلی رقم کمانے ہی والے تھے تو ، دوسری فریق نے اچانک منتقلی بند کردی ، یہ کہتے ہوئے کہ یہ محض ایک امتحان تھا۔ پولیس نے اغوا کار کے "ٹیسٹ اکاؤنٹ" کا تجزیہ کیا اور پتہ چلا کہ 120،000 یوآن کا تاوان کامیاب نہیں ہے۔

شنگھائی پبلک سیکیورٹی بیورو کی جینگان برانچ کے فوجداری انویسٹی گیشن ڈویژن کے ڈپٹی کپتان لیو یوآنوان: یہ بینک اکاؤنٹ مشتبہ ٹیلی مواصلات کی دھوکہ دہی کی متعلقہ اکاؤنٹ کی خصوصیات کے مطابق ہے ، لہذا ابتدائی تجزیہ اور یہ فیصلہ کرنا کہ اغوا کا یہ معاملہ مشکوک ہے۔

تاہم ، یہ فکر مند ہے کہ پولیس اور مقامی سفیر کے لئے بیرون ملک تعلیم حاصل کرنے کی جگہ اور میرے ملک میں مقامی سفارت خانے کو واپس کھلایا جائے گا۔ ژاؤیو کے پاس داخلے کی کوئی معلومات نہیں ہے جب سے میں 17 اپریل کو دوپہر 2 بجے ملک چھوڑ گیا تھا۔

جس طرح ہر شخص ژاؤو کے بےچینی سے ٹھکانے کا انتظار کر رہا تھا ، اسی طرح ملک بی پولیس کو ایک چھوٹی سی بارش ملی جو متعلقہ سراگوں کے مطابق سات گھنٹے سے زیادہ سرحد پر قائم رہی۔ مسٹر وانگ اور ان کی اہلیہ نے بھی پہلی بار اپنی بیٹی ژیاؤو سے بات کی۔

ہلکی بارش: مجھے جان بوجھ کر آپ سے جھوٹ نہیں بولا۔ مجھے جھوٹ نہیں بولنا چاہئے ، مجھے جھوٹ نہیں بولنا چاہئے اور یہ کہنا چاہئے کہ مجھے اغوا کرلیا گیا تھا۔

03

ژاؤ کے مطابق ، یہ سب 9 اپریل سے کہنا ضروری ہے۔ عملے کے ایک ممبر جس نے ایک ملک ہونے کا دعوی کیا ، امیگریشن بیورو نے ژاؤیو کو بتایا کہ اسے جرم کرنے کا شبہ ہے اور انہیں تفتیش میں تعاون کرنے کی ضرورت ہے۔

ہلکی بارش: انہوں نے کہا کہ میرے نام پر بینک اکاؤنٹ نے منی لانڈرنگ میں حصہ لیا تھا ، اور اس میں شامل رقم 2 ملین یوآن سے زیادہ تھی۔ پھر اس نے میرے موبائل فون نمبر میں سے ایک کہا ، اور وہ میرا شناختی نمبر اور پیدائش کی جگہ کو بھی جانتا ہے۔

اچانک مجھے ایسا فون کال موصول ہوا ، ژاؤ یو خوفزدہ نہیں تھا۔ دوسری فریق کی درخواست پر ، جتنی جلدی ممکن ہو اپنے شبہ کو صاف کرنے کے لئے ، 9 اپریل سے 16 اپریل تک ، ژاؤوئو دوسری فریق سے بات کر رہا ہے کہ وہ دوسری فریق کو فون کرے تاکہ دوسری فریق اس کے ہر اقدام کی نگرانی کرسکے۔ 16 اپریل کی شام تک ، دوسری فریق نے بتایا کہ ژاؤو کو اس معاملے کو ایک ساتھ اغوا کرنے کا شبہ تھا۔

ہلکی بارش: انہوں نے کہا کہ انہیں شبہ ہے کہ شاید مجھے اغوا کرلیا گیا ہے ، لیکن اسے یقین نہیں ہے کہ مجھے واقعی میں اغوا کیا گیا ہے یا رضاکارانہ ہے ، لہذا اس نے مجھ سے یہ ثابت کرنے کو کہا۔

دوسری فریق کے ذریعہ توثیق کی شرائط بھی بہت آسان ہیں ، جب تک ژاؤیو اپنے اغوا کی ایک ویڈیو کو ریکارڈ کرسکتا ہے جب تک کہ یہ ثابت کرنے کے لئے کہ وہ واقعی اغوا کے معاملے کا شکار ہے ، وہ اس شبہ کو ختم کرسکتا ہے۔ ژاؤو ، جو دنیا میں شامل تھا ، بغیر سوچے سمجھے اس پر راضی ہوگیا۔ ژاؤو نے کہا کہ ویڈیو بھیجنے کے بعد ، دوسری فریق نے اس سے بھی کہا کہ وہ اپنے وی چیٹ اکاؤنٹ اور پاس ورڈ کو ایس او کے نام نہاد ثبوت جمع کرنے کے لئے فراہم کرے۔

17 اپریل کو صبح سویرے ، دوسری فریق نے ایک بار پھر ایک ہدایت جاری کی ، ژاؤ یو سے کہا کہ وہ تیزی سے آگے بڑھیں اور پڑوسی ملک بی میں تحقیقات کے لئے جائیں۔ اس عمل میں ، دوسری فریق نے بھی اس سے بات کی ، اس کے والدین کو یقین دلایا کہ اسے اغوا کیا گیا ہے اور اسے دھمکی دی گئی ہے ، اور اسے ضروریات کے مطابق کہنا پڑا ہے۔

شنگھائی پبلک سیکیورٹی بیورو کی جینگان برانچ کے فوجداری انویسٹی گیشن ڈویژن کے پولیس افسر جانگ ہانگکائی: چاہے یہ بول رہا ہو یا پورے عمل کی ترقی ہو ، یہ سب اس چھوٹی بچی کے لئے اپنی مرضی کے مطابق ہے۔ انہوں نے عمل کے پورے سیٹ کو ختم کیا ، اور آخر کار اس لڑکی کی والدہ سے رابطہ کیا تاکہ تاوان کو دھوکہ دیا جاسکے۔

اس ایک دوسرے کے ساتھ پھنسے ہوئے جال کا سامنا کرنا پڑا ، مسٹر وانگ اور ان کی اہلیہ ، بیٹی -انلاو کو تقریبا almost بھرتی کیا گیا۔ اگر یہ مجرمانہ مشتبہ شخص کے اکاؤنٹ میں نہ ہوتا تو اس سے تقریبا نقصان ہوتا ہے۔

حال ہی میں شنگھائی پبلک سیکیورٹی بیورو کی جینگان برانچ کے فوجداری انویسٹی گیشن ڈویژن کے ڈپٹی کپتان لیو یوآنوان کے مطابق ، حال ہی میں ، اس طرح کے ٹیلی مواصلات کے نیٹ ورک کے دھوکہ دہی کے معاملات خاص طور پر بیرون ملک مقیم طلباء اور والدین کو نشانہ بنائے گئے ہیں۔ میں امید کرتا ہوں کہ باہر تعلیم حاصل کرنے والے نوجوان اس صورتحال کا سامنا کریں گے ، یہ یقین نہ کریں کہ اسکیمرز کے نام نہاد "خود سے متعلق معصومیت" ، ابتدائی الارم ، جلد ہی اس گھوٹالے کو جانتے ہیں۔

اشارہ

کچھ دن پہلے ، بہت سارے ممالک میں میرے ملک کے سفارت خانے نے متعلقہ یاد دہانی جاری کی تھی کہ مجرمان غیر ملکی طلباء کی دنیا کے بارے میں گہری اور دنیا کے بارے میں کمزور آگاہی جیسے کمزور نکات کا استعمال کررہے ہیں۔ سفارت خانوں کے عملے ، قونصل خانے ، گھریلو عدالتی اعضاء ، اور مختلف ناموں میں ایکسپریس کمپنیوں کو مختلف ناموں میں لاگو کیا گیا ہے۔ اس کے گھوٹالوں سے کچھ بیرون ملک طلباء کو زیادہ سے زیادہ املاک کا نقصان ہوا ہے۔

نامعلوم اصلیت کے ساتھ مشکوک کالوں کے لئے ، اسکیمرز کے مواقع کے بغیر فورا. ہی پھانسی دیں۔ آپ سرکاری چینلز کے ذریعہ مقامی سفارت خانے اور پولیس میں چینی سفارت خانے اور قونصل خانے سے بھی رابطہ کرسکتے ہیں۔

اس کے علاوہ ، ہمیں ذاتی معلومات کو مؤثر طریقے سے تحفظ فراہم کرنا چاہئے اور ان کے نام ، پتہ ، خاندانی حالات ، بینک اکاؤنٹس اور دیگر معلومات اجنبیوں کو ظاہر نہیں کرنا چاہئے۔

اگر آپ کو بدقسمتی سے دھوکہ دیا گیا ہے تو ، آپ کو مقامی پولیس کو بروقت اطلاع دینا چاہئے اور ترسیلات اور اکاؤنٹس کو منجمد کرنے کے لئے بینک سے رابطہ کرنا چاہئے۔ اگر رقم گھریلو بینک کے ذریعہ منتقل کردی جاتی ہے تو ، براہ کرم پبلک سیکیورٹی کے اعضاء کو اطلاع دیں جہاں گھریلو گھریلو رجسٹریشن جلد سے جلد واقع ہے۔ اگر میں اس کیس کی براہ راست اطلاع نہیں دے سکتا تو ، وہ گھریلو رشتہ داروں کے ذریعہ کیس کی اطلاع دے سکتے ہیں۔

چینی قانون کے مطابق K31

ژیان یانگ میں 12 سال کا لڑکا ویہی کے پہلے پل پر گرتے ہوئے پانی میں ڈوب گیا
پچھلا۔
دوبارہ ظاہر "پانی بہہ رہا ہے گمشدگی"! چن تارو/کوان ہانگ زینگ نے چیمپئن شپ جیت لی ، "لیڈنگ لیڈنگ"!
اگلے
ژیانیانگ کے ویہی کے پہلے پل پر 12 سالہ لڑکا پانی پر گر گیا۔
تائیوان کے شہر چیائی شہر میں دھماکے سے 17 زخمی ہوئے ہیں
شراب کی ایک بوتل اور دو "سالگرہ" ، ژینئی ہول سیل محکمہ ، شکایت کی شکایات ، پولیس نے اسے جعلی شراب کے طور پر شناخت کیا ، اور مجرمانہ مقدمہ دائر کیا گیا ہے۔
"کیا آپ کا شوہر باہر چلا گیا؟" "میرے گھر جانے کا انتظار کرو" ، "جرابیں پہنیں اور میرا انتظار کریں" ، غیر مہذب معلومات بھیجنے کے لئے ورک گروپ؟ جواب: اس پر وائرس نے حملہ کیا اور پولیس کو اطلاع دی!
ننگجن ، ہیبی: نیلے پانی اور نیلے آسمان ماحولیاتی خوبصورتی
جذبہ گانا! شیجیازوانگ راک میوزک پرفارمنس سیزن عروج پر ہے
پوری دنیا میں | ہنان نے "صوبائی اکائیوں" کا جواب دیا ہے "ویکیٹ گروپ غیر مہذب معلومات کا واقعہ: اس میں شامل لوگ وی چیٹ کو چوری کرتے ہیں
"اتنا قریب ، بہت خوبصورت ، ہیبی پر جائیں" ہفتے کے آخر میں بیجنگ -ٹیانجن -ہبی یوتھ ایکسچینج اور پروموشن سرگرمیاں
ملک میں دو اشارے پہلے نمبر پر ہیں! قومی نظام تک ہیبی میں مستحکم رسائی میں 18،700 غیر زرعی واٹر پک اپ سائٹیں 187،000 میں مستحکم رسائی
آج ہیبی درجہ حرارت کا فرق 21 ° C ہے! اگلے ہفتے اعلی درجہ حرارت کی سیریز کا انعقاد کیا گیا ہے! سورج کی حفاظت کو فراموش نہیں کیا جاسکتا
"ڈبل فائٹ" شان کی فہرست | ژاؤ روئی: آرٹ کے وارث ، وسیع پیمانے پر لوگوں کو
فروخت میں 272 ٪ اضافہ ہوا! درجہ حرارت زیادہ ہے ، اس طرح کی مصنوعات گرم ہے