. ایک سے زیادہ ایک سے زیادہ دو! چین کے کشیدگی سے روس بے مثال تھا، چین نے اعلان کیا کہ یہ جزوی طور پر طرف کی طرف سے ہو جائے گا

.

. . مصنف: Sima Nan Xiao دیکھیں چینل .

.

. ریاستہائے متحدہ چین اور روس کا تعلق "اہم خطرات" کے طور پر ہے. حقیقت میں، ریاستہائے متحدہ امریکہ کے لئے اپنی زندگی کو فروخت کرنے کے لئے اتحادی فروخت کرنے کے لئے ریاستہائے متحدہ کے لئے روایتی وسائل ہوں گے: اتحادیوں کو ایک طاقتور دشمن کی تیاری، اتحادیوں کو دھمکی دیتی ہے اور اس پر زیادہ انحصار کی پیداوار امریکی سیکورٹی، یہ عالمی سطح پر ہمارا بحالی کی ایک اسٹریٹجک منسلک بن گیا ہے.

.

. ٹراپ کے ساتھ مختلف پیسہ ہر ایک، بائیڈن اتحادیوں کو "جذبات" کو بتانے کے لئے تیار ہے. لہذا، ایشیائی یورپی براعظم میں بہت سے اتحادیوں میں حالیہ امریکی تقسیم، اگر وہ امریکہ کو چھوڑ چکے ہیں تو انہوں نے ریاستہائے متحدہ کے ہاتھوں میں ڈرل کر دیا ہے، اور وہ چین اور روس کے خلاف واشنگٹن کے گروہ بن گئے ہیں.

.

. لہذا، ریاستہائے متحدہ کے متحد ڈسپیچ کے بعد سے، امریکہ اور سپین جیسے یورپی ممالک نے بحریہ ایشیا پیسفک کو امریکہ اور آسٹریلیا اور دیگر ممالک کے ساتھ بھیج دیا ہے، اور ایک کراس علاقائی مخالف چین انٹرنیشنل الائنس قائم جان بوجھ کر اسے استعمال کرتے ہیں. فوجی، سیاست، وغیرہ میں آنے والے، زمین پر واپس جائیں گے.

.

.

. تاہم، چین کی وجہ سے دنیا کی اقتصادی بحالی "ٹرین سر" کو چلانے کے قابل ہے، ریاستہائے متحدہ امریکہ، یورپ، اور ایشیا پیسفک میں چین کے مسائل کے معاملے پر خود کو ایک بیک سڑک محفوظ کرنا پڑتا ہے. اس کے علاوہ، چین اور بھارت کے درمیان کشیدگی کے خاتمے کے ساتھ، دونوں ممالک کے درمیان تعاون کے تعلقات بھی تیزی سے وصولی ہے، تاکہ امریکہ نے چین کے خلاف ایشیا پیسفک گروپ میں ایک بڑی رعایت کی ہے.

.

. چین کے مقابلے میں، روس بہت اچھا نہیں ہے. سب کے بعد، روس چین کی طاقتور اقتصادی ڈرائیونگ فورس کی طرح نہیں تھا، اور ارد گرد کے علاقے میں بھارت میں معروف ملک نہیں تھا. اس کے برعکس، ان مشرقی یورپی ممالک جو ریاستہائے متحدہ کے لئے مر چکے ہیں، پاگل اشتعال انگیز یورپی ممالک کے بارے میں مزید تشویش نہیں ہیں، تاکہ روس کا حفاظتی دباؤ چین سے بہتر ہے.

.

. روس کے موجودہ ارد گرد کی حفاظت کی صورت حال انتہائی غریب ہے، اور یہ ایجنٹ جنگ کے خطرے کا سامنا بھی ہے. حالیہ دنوں میں، ریاستہائے متحدہ امریکہ اور برطانیہ میں "بالترتیب یوکرائن میں" گرمی بھیجیں "ہے. تاہم، یہ ریاستہائے متحدہ امریکہ اور برطانیہ سے نئے تاج ویکسین یا اقتصادی امداد نہیں ہے، لیکن روس کے خلاف یوکرائن کے فوجی طاقت کو بڑھانے کے لئے عزائم اور فوجی تربیتی خدمات نہیں ہیں.

.

.

. جامع غیر ملکی ذرائع ابلاغ کی رپورٹوں میں، امریکی پینٹاگون نے اعلان کیا کہ ہم یوکرائن میں ہتھیاروں اور فوجی تربیت فراہم کریں گے، مجموعی طور پر فوجی امداد کے ساتھ 125 ملین ڈالر. اس کے علاوہ، برطانوی مسلح افواج وفد نے یوکرائن کو موصول کیا، اور مشرقی یوکرائن میں مشرقی ڈانباس تنازعہ کے علاقے میں جانے اور باہمی فوجی فوج پر عملدرآمد کیا.

.

. امریکی برطانوی ممالک یوکرائن میں موجودہ دشمنی سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد نہیں کرتے. اس کے بجائے، وہ صرف ایک نمائندہ جنگ سے لڑنے کے لئے یوکرائن کا استعمال کرنا چاہتے ہیں. یقین ہے، یہ امریکی برطانوی "خوش قسمت" کی طرف سے بہت زیادہ اضافہ ہوا تھا، اور فوری طور پر ایک بڑی تعداد میں موت کی پیدائش دی.

.

. کچھ دن پہلے، یوکرائن "مبصر" نے چین کے وزیر وزیر کے وزیر کے دورے کا اعلان کیا، "مغرب کی مدد سے، یوکرائن نے روس کو شکست دے دی ہے." وزیر کے کنسلٹنٹ کو بھی کہا جاتا ہے: اب یہ سب دستیاب ہے جب تک کہ یوکرائن کی قیادت جاری رہتی ہے، اندرونی معاملات کی وزارت ذیلی پیشاب کی حیثیت کو ختم کرنے کی حکمت عملی پر عمل درآمد کرے گی.

.

.

. پینلارو کے مطابق، یوکرائن، جس نے مغربی قومی امداد جیت لی، فکر کرنے کے لئے Donbas میں مشغول ہو جائے گا. یہ اصل میں ایک "ایجنٹ" ہے جو مغربی ممالک کو شروع کرنے کے جنگ پر "ایجنٹ" کے طور پر کام کر رہا ہے. بلاشبہ، روس کو بغیر کسی مسائل کے بغیر یوکرینیوں کو شکست دینا چاہتا ہے، لیکن نہ صرف اقتصادی اور انسانی نقصانات کا سامنا کرنا پڑتا ہے، بلکہ مغربی عوامی رائے کے نئے دور کا سامنا کرنا پڑتا ہے.

.

. یہ سچ ہے کہ روس اب مغربی فوج اور سیاسی دلچسپی گروپ کے گروپ کا سامنا نہیں کرتا بلکہ اس کے ارد گرد مشرقی یورپ کے فوجی اشتعالات کا جواب بھی نہیں ہے. اس کے علاوہ، نئے تاج مہیا کی وجہ سے، اور روسی معاشرے پر گھریلو پرو مغربی مغربی افواج کی طرف سے بنائے جانے والے خطرات، اور حقیقت میں، روس نے روس کو پہلے سے ہی اندرونی متاثرہ خطرے میں گرنے کی وجہ سے.

.

. چین اور روس ایک مکمل کلسٹر اسٹریٹجک پارٹنر ہے. روس اب مشکل ہے. چین قدرتی طور پر ماسکو میں مدد کرنے والے ہاتھ تک پہنچنا ہوگا. چین اور روس کے درمیان تعلقات کے بارے میں بات کرتے وقت چینی وزیر خارجہ وانگ یی واضح طور پر بیان کی جاتی ہے: چین اور روسی کندھوں اور کندھوں کے ساتھ مل کر واپس آتے ہیں. دونوں ممالک متحد ہیں، اور وہ مشترکہ طور پر امریکی اور ان کے مغربی نقطہ نظر کے سیاسی وائرس کا مقابلہ کرتے ہیں، رنگ انقلابوں اور مختلف غلط معلومات سے لڑنے کے لئے ہاتھوں میں شامل ہوتے ہیں، اور ان کی اپنی اقتدار اور حکومت کی سلامتی کو برقرار رکھنے کے لئے ہاتھوں میں شامل ہوتے ہیں.

.

.

. وانگ وزیر خارجہ، یہ بیان، یہ واضح طور پر روس کے لئے ایک مقررہ گولی ہے. سب کے بعد، جب ماسکو مغربی سیاست اور فوجی دلچسپی گروپ کے گروپ کا سامنا کرتے ہیں، تو وہاں اس کی پیٹھ کے ساتھ چین ہے، لیکن کوئی تشویش نہیں ہے، لیکن اس کے بجائے ہمیشہ کی حمایت اور مدد مل سکتی ہے.

.

. اگرچہ چین اور روس نے سرکاری طور پر اتحاد ختم نہیں کیا، دونوں ممالک کے درمیان مباحثہ تعاون عام معنی میں ایک اسٹریٹجک شراکت داری کو منتقل کر دیا ہے. چین روس میں موجود اس باہمی تعاون اور ٹرسٹ کے قریبی تعلقات یہ ہے کہ خود مختار خود ملکیت پر مبنی اتحادیوں کے دوسرے اتحادیوں سے مل نہیں سکے. یہ بنیادی وجہ یہ ہے کہ چین اور روس نے ہمیشہ ریاستہائے متحدہ میں اور ان کے اعتماد پاگل میں کھڑا کیا ہے.

.

. یہ دیکھا جا سکتا ہے کہ امریکہ اور اس کے میئ ہان گروہوں میں، چینی اور روس اقتصادی بڑے ملک ہیں، اور دوسرا ایٹمی بڑا ملک ہے، اور دونوں ملکوں کو کھیلے گا. دو سے زیادہ طاقتور توانائی. یہ مغربی سود گروپ کے دو ممالک کو فروغ دینے اور عالمی استحکام کو کم کرنے کے لئے یہ اہم ہے.

.