. "میں سانس نہیں سکتا" - فرائیڈ کیس نے اضافے کے خلاف مکمل امریکی نسلی نسلی امتیازی سلوک کی وجہ سے

.

. 25 مئی کو، گزشتہ سال، افریقی امریکی جارج فرائڈ نے مینیسوٹا، مینیسوٹا میں امریکی وائٹ پولیس ڈریک ضیاوان تشدد کے قانون نافذ کرنے والے کو ہلاک کر دیا، اس طرح ایک اور امریکی سوشل سسٹم کی دوڑ کھولنے.

.

. . دوبارہ بار بار رپورٹنگ .

.

. اصل منصوبہ کے مطابق، 8 ویں بجے مقامی وقت، گزشتہ رات بیجنگ کا وقت، اس معاملے کو منعقد کیا جانا چاہئے، اور جوری انتخاب کے عمل کو شروع کرنا چاہئے. تاہم، موجودہ صورت حال میں کچھ تبدیلیاں موجود ہیں. عدالت کے افتتاحی ہونے سے پہلے، مینیسوٹا اپیل مقامی وقت کو روک دیا گیا تھا، اور جج کاہیر، ہؤنپنگ کاؤنٹی مقامی عدالت کے جج کو تینوں کی بحالی کا دوبارہ دوبارہ غور کرنا ہوگا. زیاوان کے قتل کا قتل. "

.

. گزشتہ سال اکتوبر میں، کاشور نے حکمرانوں میں دوسرا سطح کے قتل اور دوسری سطح کے قتل کے الزامات کو برقرار رکھا، لیکن جیو وان کی تین سطحی قاتل الزامات کو مسترد کر دیا. ایک بار جب جرم قائم کیا جاتا ہے تو، امریکی سزا کے معیار کے مطابق، دوسری سطح کے قتل کو قیدی 40 سال کی قید کا سامنا کرنا پڑتا ہے، اور تین سطحی قتل 25 سال کی قید کا سامنا کرنا پڑتا ہے، اور قتل کی قتل کا سامنا کرنا پڑتا ہے. 10 سال قید تک.

.

. اپیل کی عدالت کے لئے، 8 ویں، جیو وان کے وکیل نے آگے بڑھا اور کہا کہ سپریم کورٹ نے اس حکمران کو مننسوٹا کے سپریم کورٹ کو منسوخ کر دیا ہے. پراسیکیوشن نے خیلیل سے کہا کہ اگر جرم ابھی تک طے نہیں کیا جاسکتا ہے، تو شاید یہ ممکن ہے کہ مدعا جیو وان فیصلے کے نتائج سے اپیل کریں گے.

.

. آخر میں، Khaell نے 7 ویں جوری انتخاب کو معطل کرنے کا فیصلہ کیا، کم از کم مقامی وقت کے 9 ویں تک ملتوی کیا.

.

. نسل پرستی کو ختم کرنا مشکل ہے

.

. 25 مئی، 2020 کو، جارج فرائد کو سفید پولیس ڈریک Xiaowan تشدد کے قانون نافذ کرنے والے کی طرف سے ہلاک کر دیا گیا تھا، اور اس واقعہ نے بڑے پیمانے پر مخالف نسلی امتیازی سلوک، اینٹی پولیس تشدد کے قانون نافذ کرنے والے احتجاج کا مظاہرہ کیا.

.

. 25 مئی، 2020، جارج فریڈ، 46، مینیسوٹا، Mingneapolis میں، جعلی بینک نوٹوں کا استعمال کرتے ہوئے پولیس کی طرف سے گرفتار کیا گیا تھا. گرفتاری کے عمل کے دوران، فرائیڈ نے پولیس کی طرف سے نافذ کیا تھا، اور گردن آٹھ منٹ سے زائد عرصے بعد گھٹنے اور گھٹنے کی موت کے ساتھ گھٹنے پر لے جایا گیا تھا.

.

.

.

.

. . جارج فریڈ: میں سانس نہیں سکتا .

.

. جیو وان کے علاوہ، اس وقت بہت سے پولیس افسران تھے، لیکن ان کے پاس فرائد کے کال اور لوگوں کے ارد گرد لوگوں کو فرائیڈ کی آواز جاری کرنے کی اجازت دی گئی تھی.

.

. فرائض کے بعد اگلے دن مر گیا ہے، یہ 26 مئی کو ہے، اور مظاہرین نے منینوپولس میں مظاہرین منعقد کیے، جو افریقی امریکی گروپوں کے علاج کے لئے ایک طویل عرصے تک امریکی پولیس کا مظاہرہ کرتے تھے. اس کے بعد، ریاستہائے متحدہ امریکہ اور واشنگٹن ڈی سی میں 50 ریاستوں میں تیزی سے احتجاج پھیل گئی، اور سینکڑوں شہروں نے مظاہرین کو لے لیا ہے، اور کچھ احتجاج نے بھی تشدد کے تنازعات میں بھی تیار کیا ہے.

.

. 30 مئی کی رات کی طرف سے، 12 امریکی ممالک جیسے نیویارک، لاس اینجلس، ڈسٹروٹ، ہیوسٹن نے کرفیو کے عمل کو نافذ کیا. 6 جون تک، ریاستہائے متحدہ میں 650 شہر پہلے ہی موجود تھے، ایک احتجاج، 34 ریاستوں اور واشنگٹن، ڈی سی، اور احتجاج کے ساتھ نمٹنے کے لئے 40،000 سے زائد قومی گارڈز ٹیم کے ارکان کو تعینات کیا ہے.

.

. فرائیڈ کیس کی وجہ سے مظاہرین نے ریاستہائے متحدہ کے ستمبر میں جاری رکھی ہے، جو امریکہ میں سب سے بڑی احتجاج میں سے ایک بنتی ہے. ریاستہائے متحدہ کے علاوہ، فرائیڈ اب بھی دوسرے ممالک میں بڑے پیمانے پر مظاہرے کو ٹرانسمیشن کر رہا ہے.

.

. خبر مشاہدے: وہ اب بھی سانس نہیں کر سکتے ہیں

.

. . "میں سانس نہیں سکتا" - یہ فرائیڈ کی طرف سے چھوڑ دیا گیا ایک جملہ ہے، اور یہ بھی ایک ظالمانہ حقیقت ہے جو ریاستہائے متحدہ میں رہتی ہے. . فرائیڈ کی موت 10 مہینے ہوئی ہے، اور وہ اب بھی سانس نہیں سکتے ہیں.

.

.

.

.

. 21 فروری، 2021 کو، لوئیزا کے دارالحکومت، لوئسیانا کے دارالحکومت میں، 13 سالہ افریقی نوجوان "تالا حلق" تھا.

.

.

.

.

. ستمبر 13، 2020 کو، کلائیڈ کاؤنٹی میں، جارجیا میں دو پولیس افسران نے ایک افریقی امریکی شخص کو واکر نامزد کیا.

.

.

.

.

. 21 جون، 2020 کو نیو یارک شہر میں، ایک افریقی امریکی آدمی پولیس کی طرف سے زمین پر گر گیا، جس میں سے ایک نے اس کے تالا حلق کا استعمال کیا.

.

. . اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ افریقی امریکی قتل کی امکانات 3 گنا سفید ہے. .

.

.

.

.

. . وہ فی الحال امریکی نائب صدر، اور ڈیموکریٹک نائب صدر کیما ہارس: . واقعی میں عدلیہ کے دو سیٹ ہیں، بہت سے ناقابل یقین افریقی امریکیوں کو ہلاک کر دیا گیا ہے (پولیس)، ایسی چیزیں نسلیں جاری رکھے ہیں، کوئی بھی اس سے انکار نہیں کرسکتا.

.

. ظاہر ہے، یہاں تک کہ اگر امریکہ میں فرائد کی موت کی موت نے بڑے پیمانے پر مخالف نسل پرست احتجاج کو فروغ دیا ہے، افریقی امریکیوں میں بہتری میں بہتری نہیں تھی.

.

. فریڈڈ کے منظر میں، پولیس نے گردن کو پھینک دیا، اب بھی کچھ لوگ موجود ہیں جو ہر روز قریبی مظاہرین کو کم سے کم احتجاج کرتے ہیں.

.

. لیکن وہ واضح ہیں، امریکی سماجی گہرائی سے متعلق نسلی امتیازی سلوک اور پولیس تشدد کے قانون نافذ کرنے کا سامنا کرنا پڑتا ہے، یہ بالٹی میں صرف ایک ڈراپ ہیں. سانس لینے میں ناکام، بے شمار افریقی امریکیوں اس ظالمانہ حقیقت کا سامنا کرتے ہیں، اب بھی تبدیل نہیں کرنا چاہتے ہیں.

.

.

.

.

. . پروٹسٹنٹ: . ہم جانتے ہیں کہ انصاف ہم نہیں چاہتے ہیں.

.

. . برطانوی اسکائی ٹی وی رپورٹر: . کیا آپ کو لگتا ہے کہ کسی بھی تبدیلی کو تبدیل کردیا گیا ہے؟

.

. . مقامی لوگ: . نہیں، کوئی تبدیلی نہیں ہے.

.