. دنیا دو سیشن، سبز تبدیلی، ٹیکنالوجی بدعت دیکھ رہی ہے ... کثیر شخص لوگ چین کے اعلی معیار کی ترقی کی تعریف کرتے ہیں

.

. چین کے دو سیشن چل رہے ہیں، اور بین الاقوامی برادری بیجنگ پر توجہ مرکوز کرتے ہیں. غیر ملکی لوگوں نے کہا کہ یہ چین کے دو سیشنوں کے بارے میں گرین تبدیلی، سائنسی اور تکنیکی جدت، اعلی معیار کی ترقی، اور چین کے اگلے مرحلے کی توقع سے زیادہ تر ترقی اور علاقائی اقتصادی ترقی کو چلانے کے لئے امید ہے.

.

. ویڈیو لوڈ ...

.

. چین کے آکسفورڈ یونیورسٹی کے ڈائریکٹر، چین کے آکسفورڈ یونیورسٹی کے ڈائریکٹر، جدید چینی تاریخ اور سیاست کے طور پر، چین کے آکسفورڈ یونیورسٹی کے ڈائریکٹر پروفیسر لانا مٹر نے کئی سالوں تک چین کے دو سیشن پر توجہ دی ہے. 6 ویں، جب انہوں نے ٹی سی سی کے رپورٹر سے انٹرویو کیا، انہوں نے کہا کہ اس سال کی چینی حکومت کی کام کی رپورٹ کا ذکر کیا گیا ہے کہ بدعت ادارے کی معیشت کی اعلی معیار کی ترقی کو فروغ دیتا ہے کہ وہ متاثر ہو. چین کی اقتصادی ترقی علاقائی شراکت داروں کی اقتصادی بحالی کو بھی چلائیں گے.

.
.

.
.

. . آکسفورڈ یونیورسٹی کے ڈائریکٹر، چین، ڈائریکٹر، لانا مٹ، چین: . بہت قابل ذکر یہ ہے کہ "ٹیکنالوجی" لفظ اکثر ابھرتی ہوئی ہے. میں یقین کرتا ہوں کہ بائیو ٹیکنالوجی، نانو ٹیکنالوجی سمیت، اور یقینا کمانٹم کمپیوٹنگ میں مختلف شعبوں میں بھی شامل ہیں، چین میں ٹیکنالوجی کی ترقی کے اہم مقاصد کے سب سے آگے ہوں گے. چین دوہری سائیکلوں کی نئی ترقی کی تعمیر کررہا ہے، جس کا مطلب یہ ہے کہ بہت سے علاقائی شراکت دار چینی مارکیٹ میں زیادہ سے زیادہ معاہدوں کے ذریعہ مواقع تلاش کرنے کے قابل ہو جائیں گے، جیسے "علاقائی جامع اقتصادی شراکت داری".

.
.

.
.

. بہت سے لوگوں نے کہا کہ چین نے دنیا کی پیچیدہ حالات میں ایک اعلی ٹرانسپٹ کو حوالے کیا ہے، جو دنیا میں قیمتی ہے.

.
.

.
.

. . ایشیا پیسفک انٹرنیشنل سیاست ریسرچ سینٹر کے ڈائریکٹر، کیوبا: Luxe Gonzalez: . سب سے پہلے یہ ہے کہ چینی حکومت کی کام کی رپورٹ قابل ذکر قابل ذکر ہے، اور چین نے نئے کورونری نیومونیا مہاکاوی کی پیچیدہ صورتحال کے تحت 2.3 فیصد اقتصادی ترقی بھی حاصل کی ہے. "14 ویں پانچ سالہ منصوبہ" کے تحت، چین تبدیلی کی ترقی کو فروغ دے گا اور جدید اور ڈرائیونگ، اور چین کے نئے مرحلے کو کھولنے کے لئے انجام دے گا. 2021 میں، چینی کمونیست پارٹی نے 100 ویں سالگرہ کی بنیاد رکھی، اور چین کے کمونیست پارٹی نے بھی دنیا میں حقیقی کامیابیوں کے ساتھ ایک قیمتی سبق بھی دی.

.
.

.
.

. . فلپائن کے صدر آرروو: . چین کی معیشت 2020 میں سب سے زیادہ متحرک ہے، چین کے جی ڈی پی نے 10 ٹریلین یوآن سے تجاوز کی. چین کی ترقیاتی کامیابیوں کو منطقی ہے، کیونکہ چین طویل مدتی منصوبہ بندی اور مضبوطی سے عمل درآمد ہے. یہ پتہ چلتا ہے کہ چین کا نقطہ نظر مؤثر ہے.

. (ایڈیٹر شاؤ Xiyu)